duveltje
Forum Gebruiker
- Berichten
- 87
Hoi
Ik heb sinds vorige maand mijn priority telefonie en chello classic om laten zetten naar extreme/freetime.
Ik heb met upc gebeld of dat mogelijk was en of er extra kosten aanvast zaten dit omdat wij analoge telefonie hebben.
Nu werd mij gezegd dat het geen probleem was dat wij dat konden laten doen zonder extra kosten en dan gewoon gebruik konden maken van de freetime diensten maar dat onze telefonie niet digitaal kon of ik moest eerst alles opzeggen en dan opnieuw aanvragen.
Dus met andere woorden analoge telefonie met de freetime diensten.
Wij hebben er geen problemen mee dat onze telefoon analoog is dus hebben wij het laten veranderen.
Nu kreeg ik mijn factuur en zie ik dat ik toch nummerweergave moet betalen terwijl dat bij de freetime gratis is.
Ik met upc gebeld omdat er toch meer niet aan mijn factuur klopte.
Gelijk gevraagd waarom toch nummer weergave betaald moest worden, ik kreeg het volgende antwoord ja mevr omdat u analoge telefonie heeft kunt u wel het freetime abb hebben maar de gratis diensten van freetime werken bij analoge telefonie niet.
Dus dat is de reden dat u gewoon voor nummerweergave betaald.
Het gratis bellen savonds en het weekend kunt u wel gebruik van maken.
Mijn vraag is of er meer mensen verkeerd geinformeerd zijn over het overzetten en gebruik van de diensten van freetime, en waarom het bij digitaal wel kan en analoog niet ze kunnen dat bedrag toch gewoon in mindering brengen op de factuur.
Groetjes Duveltje
Ik heb sinds vorige maand mijn priority telefonie en chello classic om laten zetten naar extreme/freetime.
Ik heb met upc gebeld of dat mogelijk was en of er extra kosten aanvast zaten dit omdat wij analoge telefonie hebben.
Nu werd mij gezegd dat het geen probleem was dat wij dat konden laten doen zonder extra kosten en dan gewoon gebruik konden maken van de freetime diensten maar dat onze telefonie niet digitaal kon of ik moest eerst alles opzeggen en dan opnieuw aanvragen.
Dus met andere woorden analoge telefonie met de freetime diensten.
Wij hebben er geen problemen mee dat onze telefoon analoog is dus hebben wij het laten veranderen.
Nu kreeg ik mijn factuur en zie ik dat ik toch nummerweergave moet betalen terwijl dat bij de freetime gratis is.
Ik met upc gebeld omdat er toch meer niet aan mijn factuur klopte.
Gelijk gevraagd waarom toch nummer weergave betaald moest worden, ik kreeg het volgende antwoord ja mevr omdat u analoge telefonie heeft kunt u wel het freetime abb hebben maar de gratis diensten van freetime werken bij analoge telefonie niet.
Dus dat is de reden dat u gewoon voor nummerweergave betaald.
Het gratis bellen savonds en het weekend kunt u wel gebruik van maken.
Mijn vraag is of er meer mensen verkeerd geinformeerd zijn over het overzetten en gebruik van de diensten van freetime, en waarom het bij digitaal wel kan en analoog niet ze kunnen dat bedrag toch gewoon in mindering brengen op de factuur.
Groetjes Duveltje