D
dennisdek
Ik heb de instelling van de resolutie op auto staan wat mij ook meer dan normaal lijkt, maar dan veranderd het beeld tijdens zappen van 16
naar 4:3 en weer terug als ik naar een andere zender ga.
Kent iemand dit probleem of is dit weer één van die mooie bugs
?? 
Kent iemand dit probleem of is dit weer één van die mooie bugs
?? 

