J
Jochem25
enige tijd geleden heb ik mijn standaard box ingewisseld voor een dvr. Alles prima afgeleverd; sneller als verwacht. En ik zou een doos krijgen om de standaard mediabox terug te sturen......... Alleen dat is nooit gebeurd, dus ik heb er twee.
Ik weet niet of die tweede nog werkt.
maar ik hoef er maar 1.
dus als een upc medewerker zou kunnen reageren.......
Ik weet niet of die tweede nog werkt.
maar ik hoef er maar 1.
dus als een upc medewerker zou kunnen reageren.......