• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

omruilen mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jochem25
  • Startdatum Startdatum
J

Jochem25

enige tijd geleden heb ik mijn standaard box ingewisseld voor een dvr. Alles prima afgeleverd; sneller als verwacht. En ik zou een doos krijgen om de standaard mediabox terug te sturen......... Alleen dat is nooit gebeurd, dus ik heb er twee.

Ik weet niet of die tweede nog werkt.

maar ik hoef er maar 1.

dus als een upc medewerker zou kunnen reageren.......
 
Bel de helpdesk nogmaals en verzoek opnieuw om een retourdoos.
 
dat kan nog wel even duren voor dat de doos komt,
maar daar zit dan wel de brief bij hoe je de DVR moet activeren.

zie ook
https://chelloo.nl/Ziggo/digitale-tv-technisch/hoe-kom-je-aan-retour-doos-zonder-te-hoeven-bellen-t19660.0.html;msg216950#msg216950
 
mijn dvr is al geactiveerd! die werkt prima.

en zit reeds 1 maand met 2 boxen.
 
Dan sluit je die tweede toch aan op een 2e tv als je die hebt, terugsturen kan altijd nog!!
 
er zullen heel wat mensen zijn die juist een tweede box willen.
maar ik wil geen tweede box, het is gewoon een sta in de weg. Als ik nou een villa had.......
 
Ik heb mijn DVR ook al een paar weken....maar ook nog geen retourdoos.

En ik ga niet bellen met de HD hierover, ik wacht gewoon af.

Die standaard box werkt trouwens niet meer...
 
powerquest zei:
Ik heb mijn DVR ook al een paar weken....maar ook nog geen retourdoos.

En ik ga niet bellen met de HD hierover, ik wacht gewoon af.

Die standaard box werkt trouwens niet meer...
Ik zou als ik jou was de kleine lettertjes maar eens goed lezen. Ze mogen, als jij nu geen actie onderneemt, een flink bedrag van je eisen. Termijn en bedrag staan ergens tussen die kleine lettertjes.
 
pb1 zei:
Ik zou als ik jou was de kleine lettertjes maar eens goed lezen. Ze mogen, als jij nu geen actie onderneemt, een flink bedrag van je eisen. Termijn en bedrag staan ergens tussen die kleine lettertjes.

Zo'n vaart zal het niet lopen.

Als blijkt dat de mediabox na een bepaalde termijn nog niet retour is dan zal er eerst nog een brief worden verzonden met het verzoek deze alsnog te retourneren.
 
Wassily-UPC zei:
Zo'n vaart zal het niet lopen.

Als blijkt dat de mediabox na een bepaalde termijn nog niet retour is dan zal er eerst nog een brief worden verzonden met het verzoek deze alsnog te retourneren.

Precies....ze weten bij UPC echt wel dat ik de oude mediabox nog thuis heb.
Ze zullen ook wel weten (hoop ik) of ze al een keer een retourdoos hebben gestuurd.

Het zou een slechte zaak zijn als klanten voor de verdere afhandeling en procedures moet zorgen met telkens
UPC achter na te bellen van "moet niet dit en zullen jullie niet dat".
( met uitzonderingen daar gelaten natuurlijk) want ik weet ook wel dat lang niet alles soepel verloopt.
 
Terug
Bovenaan