Hoi,
Nadat mijn cisco ontvanger (8485dvb) er na 1,5 jaar mee gestopt was (tuner 1 kapot) is deze omgeruild voor een andere (vervangende) cisco ontvanger.
Nu werkt de "nieuwe" die ik gehad heb perfect en daarover heb ik ook geen klachten.
Het viel mij alleen op dat het garantiezegel verbroken is, het is dus duidelijk een gerepareerde versie.
Ik zie op de onderkant staan maart 2012.
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel, is het normaal dat hij niet verzegeld is?
Mijn vorige cisco ontvanger was dat immers wel.
Ik vind het niet erg dat het een gerepareerde is maar ik vind het wat vreemd dat deze nu niet verzegeld is (en ik in theorie er van alles mee kan doen, wat ik overigens niet van plan ben voor de duidelijkheid).
Er zou opnieuw 2 jaar garantie opzitten is mij verteld door de helpdesk, maar gaan ze indien dat nodig is niet moeilijk doen over de verbroken garantiezegel?
Hebben meer mensen de ervaring een vervangende cisco ontvanger te hebben ontvangen met een verbroken garantiezegel?
Gr. Kees.
Nadat mijn cisco ontvanger (8485dvb) er na 1,5 jaar mee gestopt was (tuner 1 kapot) is deze omgeruild voor een andere (vervangende) cisco ontvanger.
Nu werkt de "nieuwe" die ik gehad heb perfect en daarover heb ik ook geen klachten.
Het viel mij alleen op dat het garantiezegel verbroken is, het is dus duidelijk een gerepareerde versie.
Ik zie op de onderkant staan maart 2012.
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel, is het normaal dat hij niet verzegeld is?
Mijn vorige cisco ontvanger was dat immers wel.
Ik vind het niet erg dat het een gerepareerde is maar ik vind het wat vreemd dat deze nu niet verzegeld is (en ik in theorie er van alles mee kan doen, wat ik overigens niet van plan ben voor de duidelijkheid).
Er zou opnieuw 2 jaar garantie opzitten is mij verteld door de helpdesk, maar gaan ze indien dat nodig is niet moeilijk doen over de verbroken garantiezegel?
Hebben meer mensen de ervaring een vervangende cisco ontvanger te hebben ontvangen met een verbroken garantiezegel?
Gr. Kees.