S
sjefke007
Ik plaats me verhaal maar even hier,want ik heb geen flauw idee waar ik nog terecht kan.
het is een heel verhaal,sorry daar voor.
Maar uit onmacht moet je iets .:
Ik ben nu 30 jaar
Ik ben al bijna 10 jaar klant bij upc.
Natuurlijk op verschillende adressen.
Op het eerste adres nooit problemen.
Op het 2de adres begon het gedoe.
Ik had heel slechte ontvangst,kon geen gebruik maken van dienste.
NA elle lange telefoontjes enorm hoge kosten,konde zij mij niet helpen.
Toen ook terug gezet van hd tv na digitaal.
Dat werkte maar de rest voor geen meter.
Toen kreeg ik een enorm hoge rekening,die ik niet kon betalen door fout van upc,dat gaven ze ook toe,maar moest wel betaald worden,anders werd ik afgesloten,ik kon hem ook niet in 2 gedeeltes betalen.
Dus ik werd afgesloten,hele hoge kosten gehad,ook met het heractiveren wat totaal onterecht was.
Medewerkers die je aan de telefoon krijgt,wisten niks deden niks bloofde van alles maar kwamen niks na.
Toen heb ik de hoop maar opgegeven.
Op het laaste adres, mijn huidige waar ik nu al weer 2 jaar zit.
Ik dacht nieuw adres nieuwe kans,volgens upc was op dit adres alles in orde,ik zou mooi gebruik kunnen maken van hd tv EINDELIJK.
Wat blijkt het was nog erger dan op me oude adres.
Heel veel gebeld weer,vele onkundige medewerkers aan de telefoon gehad,probleem kon niet gevonden worden werd op mijn kabels gegooid.
Kabels van een duur merk op aanrade van upc gekocht
Div monteurs zijn langs geweest,in totaal denk ik wel 8 keer.
Kabel verhaal was onzin,want me vorige kabels waren gewoon goed zeide ze,daar zit je dan met je dure kabels.
Het zou aan het singaal liggen,dus de wantcontact doos vervangen,loste niks op.
Zelfs na werkzamen heden speciaal door mijn klacht,ergens een kasje buiten,loste het niks op.
Het singaal was gewoon te zwak.
De monteurs werden uit eindelijk zelf gefrustreerd door upc.
Upc gaf het uit eindelijk toe dat het aan hun kant lag.
Ze beloofde me van alles weer,om mij maar als klant te houden.
Dat kan op zich mooi,maar kom het dan ook na!!
Niks na gekomen
Hd afgesloten weer terug na digitaal
15%korting op mijn abonoment,en sneller internet,waar ik de helft maar van haalde qua snelheid.
Daar zit je dan,je zit vast aan hun contract,kan geen kant op.
Bel afspraken worden niet na gekomen,beloftes niet.
Bijna mee gewerkt aan een media programma
Maar goed ik hoef niet met heel me hebben en houde op de tv.
Ah fijn
De horizon box nieuwe dienst platform.
Dit zou wel is de oploissing kunnen zijn.
Horizon abonoment gepakt
Snel binnen
Alles werkte
Ik kon zelfs HD tv kijken
Film1 gratis er bij kon niet op.
Tot het gelazer weer begind.
Hd valt weg,opnames zijn niet mogelijkmbestelde films vallen uit na 20min
Opnames die wel lukte zijn in een foetsie.
Regelmatig een harde reset nodig,waar door je weer een opnamen onderbreekt
Internet snelheid is hopeloos.
Bellen na upc,wat nu helemaal onmogelijk is,20 min wachttijd,krijg je een medewerker aan de telefoon,goed ze zijn al tegenwoordig stuk vriendelijker,maar ik werd door verbonden na de tech afdeling weer 25 min in de wacht,zij konde mij niet helpen ik moest bij de horizon afdeling zijn(waar geen keuze munu voor was)
Weer 10 min in de wacht,verbinding word verbroken...
Bel nogmaals,na 40 min kreeg ik iemand aan de lijn,is het vanuit hun kant slechte verbinding
Aangezien je tegenwoordig onbekend belt met upc wiste ze ook niet wie ik was.
Dus na paar min heb ik de verbinding maar verbroken,omdat zij mij niet konden verstaan.
Daarna een vriend gebeld,gewoon goed te verstaan,dus dat kunnen ze in elk geval niet op mij gooien.
Dit een paar keer op een rij heb ik het maar weer opgegeven.
Upc is gewoon niet te bereiken.
Upc maakt het toch niet uit,ik ben maar een klant van de talloze.
Dit terwijl ik al 10 jaar klant bent,veel problemen heb gehad,nu nog.
Ik vind dit schandalig,dan verwoord ik het nog heel netjes.
Ik word gewoon in gebreken gelaten,maar ondertussen betaal je wel.
En ik heb al zo veel te veel betaald.
Het word is tijd dat ze een frisse wind er door heen gooie.
Zeker voor de klante die al zo lang bij upc zitten
Behandel gewoon de klachten kom je afspraak na regel een tegemoed koming die je ook na komt.
En blijf er op zitten tot het opgelost is.
Dat is hoe het zou moeten gaan.
Niet elke keer een andere medewerker die het overneemd niks na komt.
Sorry voor het hele verhaal,maar ik wou het gewoon is van me hart hebben,en in een forum zetten waar upc wel na kijkt.
De webcare was op zich al een vooruitgang,die weten waar ze het over hebben,komen afspraken na.
Dus hopelijk hoor ik hier nog van,zo niet dan ga ik toch kijken wat ik kan doen.
Genoeg media programma’s die hier wel hun tande in willen zetten,die schaamte ben ik nu ook wel voorbij om op tv te komen als het niet anders kan.
update:
Ik heb even met de afdeling opzegging gebeld,deze was zeer vriendelijk en behulpzaam.
En gaf aan dat ik recht zou hebben op een gratis monteur.
Dus dat wachten we dan eerst maar even af,hopelijk kan deze wat betekenen.
De medewerker had zelf ook problemen gehad met de horizon,en na een monteurs bezoek werkt het vlekkenloos.
dus dat geeft wel hoop als het bij mij ook zou kunnen op die manier.
Op het moment ben ik niet te vreden,met veel voorafgaand gedoe.
Maar als het gebeuren nog goed gaat werken lijkt het me nog steets een mooi platform.
De klante service die ik nu ervaren heb is al een heel stuk beter tegen over vroeger.
Problemen worden grondig aangehoord,veder vragen,meteen kijken wat de mogelijkheden zijn,en zorge voor een oplossing door de monteur te laten komen,dat allemaal in een gesprek,zo hoort het toch
nu het na komen nog
het is een heel verhaal,sorry daar voor.
Maar uit onmacht moet je iets .:
Ik ben nu 30 jaar
Ik ben al bijna 10 jaar klant bij upc.
Natuurlijk op verschillende adressen.
Op het eerste adres nooit problemen.
Op het 2de adres begon het gedoe.
Ik had heel slechte ontvangst,kon geen gebruik maken van dienste.
NA elle lange telefoontjes enorm hoge kosten,konde zij mij niet helpen.
Toen ook terug gezet van hd tv na digitaal.
Dat werkte maar de rest voor geen meter.
Toen kreeg ik een enorm hoge rekening,die ik niet kon betalen door fout van upc,dat gaven ze ook toe,maar moest wel betaald worden,anders werd ik afgesloten,ik kon hem ook niet in 2 gedeeltes betalen.
Dus ik werd afgesloten,hele hoge kosten gehad,ook met het heractiveren wat totaal onterecht was.
Medewerkers die je aan de telefoon krijgt,wisten niks deden niks bloofde van alles maar kwamen niks na.
Toen heb ik de hoop maar opgegeven.
Op het laaste adres, mijn huidige waar ik nu al weer 2 jaar zit.
Ik dacht nieuw adres nieuwe kans,volgens upc was op dit adres alles in orde,ik zou mooi gebruik kunnen maken van hd tv EINDELIJK.
Wat blijkt het was nog erger dan op me oude adres.
Heel veel gebeld weer,vele onkundige medewerkers aan de telefoon gehad,probleem kon niet gevonden worden werd op mijn kabels gegooid.
Kabels van een duur merk op aanrade van upc gekocht
Div monteurs zijn langs geweest,in totaal denk ik wel 8 keer.
Kabel verhaal was onzin,want me vorige kabels waren gewoon goed zeide ze,daar zit je dan met je dure kabels.
Het zou aan het singaal liggen,dus de wantcontact doos vervangen,loste niks op.
Zelfs na werkzamen heden speciaal door mijn klacht,ergens een kasje buiten,loste het niks op.
Het singaal was gewoon te zwak.
De monteurs werden uit eindelijk zelf gefrustreerd door upc.
Upc gaf het uit eindelijk toe dat het aan hun kant lag.
Ze beloofde me van alles weer,om mij maar als klant te houden.
Dat kan op zich mooi,maar kom het dan ook na!!
Niks na gekomen
Hd afgesloten weer terug na digitaal
15%korting op mijn abonoment,en sneller internet,waar ik de helft maar van haalde qua snelheid.
Daar zit je dan,je zit vast aan hun contract,kan geen kant op.
Bel afspraken worden niet na gekomen,beloftes niet.
Bijna mee gewerkt aan een media programma
Maar goed ik hoef niet met heel me hebben en houde op de tv.
Ah fijn
De horizon box nieuwe dienst platform.
Dit zou wel is de oploissing kunnen zijn.
Horizon abonoment gepakt
Snel binnen
Alles werkte
Ik kon zelfs HD tv kijken
Film1 gratis er bij kon niet op.
Tot het gelazer weer begind.
Hd valt weg,opnames zijn niet mogelijkmbestelde films vallen uit na 20min
Opnames die wel lukte zijn in een foetsie.
Regelmatig een harde reset nodig,waar door je weer een opnamen onderbreekt
Internet snelheid is hopeloos.
Bellen na upc,wat nu helemaal onmogelijk is,20 min wachttijd,krijg je een medewerker aan de telefoon,goed ze zijn al tegenwoordig stuk vriendelijker,maar ik werd door verbonden na de tech afdeling weer 25 min in de wacht,zij konde mij niet helpen ik moest bij de horizon afdeling zijn(waar geen keuze munu voor was)
Weer 10 min in de wacht,verbinding word verbroken...
Bel nogmaals,na 40 min kreeg ik iemand aan de lijn,is het vanuit hun kant slechte verbinding
Aangezien je tegenwoordig onbekend belt met upc wiste ze ook niet wie ik was.
Dus na paar min heb ik de verbinding maar verbroken,omdat zij mij niet konden verstaan.
Daarna een vriend gebeld,gewoon goed te verstaan,dus dat kunnen ze in elk geval niet op mij gooien.
Dit een paar keer op een rij heb ik het maar weer opgegeven.
Upc is gewoon niet te bereiken.
Upc maakt het toch niet uit,ik ben maar een klant van de talloze.
Dit terwijl ik al 10 jaar klant bent,veel problemen heb gehad,nu nog.
Ik vind dit schandalig,dan verwoord ik het nog heel netjes.
Ik word gewoon in gebreken gelaten,maar ondertussen betaal je wel.
En ik heb al zo veel te veel betaald.
Het word is tijd dat ze een frisse wind er door heen gooie.
Zeker voor de klante die al zo lang bij upc zitten
Behandel gewoon de klachten kom je afspraak na regel een tegemoed koming die je ook na komt.
En blijf er op zitten tot het opgelost is.
Dat is hoe het zou moeten gaan.
Niet elke keer een andere medewerker die het overneemd niks na komt.
Sorry voor het hele verhaal,maar ik wou het gewoon is van me hart hebben,en in een forum zetten waar upc wel na kijkt.
De webcare was op zich al een vooruitgang,die weten waar ze het over hebben,komen afspraken na.
Dus hopelijk hoor ik hier nog van,zo niet dan ga ik toch kijken wat ik kan doen.
Genoeg media programma’s die hier wel hun tande in willen zetten,die schaamte ben ik nu ook wel voorbij om op tv te komen als het niet anders kan.
update:
Ik heb even met de afdeling opzegging gebeld,deze was zeer vriendelijk en behulpzaam.
En gaf aan dat ik recht zou hebben op een gratis monteur.
Dus dat wachten we dan eerst maar even af,hopelijk kan deze wat betekenen.
De medewerker had zelf ook problemen gehad met de horizon,en na een monteurs bezoek werkt het vlekkenloos.
dus dat geeft wel hoop als het bij mij ook zou kunnen op die manier.
Op het moment ben ik niet te vreden,met veel voorafgaand gedoe.
Maar als het gebeuren nog goed gaat werken lijkt het me nog steets een mooi platform.
De klante service die ik nu ervaren heb is al een heel stuk beter tegen over vroeger.
Problemen worden grondig aangehoord,veder vragen,meteen kijken wat de mogelijkheden zijn,en zorge voor een oplossing door de monteur te laten komen,dat allemaal in een gesprek,zo hoort het toch
nu het na komen nog