• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

omega en liberty tv nog steeds niet hier te zien

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wdb
  • Startdatum Startdatum
W

wdb

ik heb deze 2 nog steeds niet, woon in zeewolde/flevoland.
hoe zit dat?
 
daar gaat het niet om, maar ik betaal er wel voor toch.
 
Is het beeld zwart of zie je wat anders?

Is het beeld zwart, probeer dan de mediabox terug te zetten naar fabrieksinstel met de goede activeringscode, en niet met die van A'dam omdat je AT5 zo graag wilt ontvangen! :P

(dit loste het bij mij op iig)
 
blauw beeld met tekst zo iets van niet beschikbaar, ik zal de fabrieksinstelling eens gaan doen.
 
Dat soort meldingen schijnen dus wel te duiden op een te weinig signaal krijgen van de Mediabox. Kabeltjes of splitters, geen versterker? ....
 
ik heb de fabrieksinstellingen gedaan en ja hoor ik kan ze weer zien, ik had het op amsterdam gezet om at5 te ontvangen, hoe los ik dat nu op?
Ik als amsterdammer wil ook graag at5 zien al woon in ik Flevoland, zet ik code van adam er weer in heb ik die 2 zenders niet meer...
 
Hoi,

gewoon de code gebruiken die AT5 wel laat zien.

Aan de twee andere zenders mis je niet zo heel erg veel.
Alles bij Omega is al bij de EO geweest en Liberty tja,
als je veel reclame kijt wel aardig anders verspilde tijd.

Groeten
 
wdb zei:
ik heb de fabrieksinstellingen gedaan en ja hoor ik kan ze weer zien, ik had het op amsterdam gezet om at5 te ontvangen, hoe los ik dat nu op?
Ik als amsterdammer wil ook graag at5 zien al woon in ik Flevoland, zet ik code van adam er weer in heb ik die 2 zenders niet meer...

Eerst fabrieksinstellingen met de juiste code van je woonplaats.
Dan via handmatig zoeken de activeringscode wijzigen in 105 (dus niet via fabrieks instellingen)
Eventueel de regio code op 8 en je hebt alles. Zowel AT5 als Liberty en Omega.
Ik woon zelf in Almere en daar heb ik het op deze manier gedaan. Werkt perfect :)
 
Terug
Bovenaan