W
wdb
ik heb deze 2 nog steeds niet, woon in zeewolde/flevoland.
hoe zit dat?
hoe zit dat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wdb zei:ik heb deze 2 nog steeds niet, woon in zeewolde/flevoland.
hoe zit dat?


wdb zei:ik heb de fabrieksinstellingen gedaan en ja hoor ik kan ze weer zien, ik had het op amsterdam gezet om at5 te ontvangen, hoe los ik dat nu op?
Ik als amsterdammer wil ook graag at5 zien al woon in ik Flevoland, zet ik code van adam er weer in heb ik die 2 zenders niet meer...
