A
André Stelling
Iemand enig idee waarom Ziggo's Ned 1 zo'n 20 seconden achterloopt op BBC1 ? Satelliet ? Kabel ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I.V.B. met het ondertitelen van sommigen onderdelen.Iemand enig idee waarom Ziggo's Ned 1 zo'n 20 seconden achterloopt op BBC1 ? Satelliet ? Kabel ?
Heb wel enkele subs gezien......zoals bij de opkomst van de Britse KoninginHuh? Wat wordt er ondertiteld dan? Die commentator ziet ook het beeld na de vertraging...
Ik denk hetzelfde als zapp dat deze vertraging bewust is net als in de US met 'live'-uitzendingen.
Ik denk hetzelfde als zapp dat deze vertraging bewust is net als in de US met 'live'-uitzendingen.