• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Olympische Spelen in 3D, BBC HD werkt niet als verwacht

  • Onderwerp starter Onderwerp starter iMark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
I

iMark

Vandaag hebben een pakket nieuwe spullen gekocht zodat we hopelijk de komende jaren vooruit kunnen.
De TV is een Sony KDL-40HX750 met Smit CAM, verder de Humax 5200 en een Sony Bluray speler met een pakket van 3 brillen (het was een aanbieding).

Als test heb ik net geprobeerd om het dagelijkse overzicht van de Olympische Spelen in 3D te kijken. Helaas niet met gewenste resultaat.
Op de TV kreeg ik de mededeling 'geen signaal'. Op de Humax heb ik programma opgenomen maar zie ik slechts twee keer een half beeld.

Heb ik iets verkeerd staan in de instellingen of ondersteunt onze nieuwe apparatuur geen uitzendingen in 3D?
 
Aan de apparatuur ligt het zeker niet, sluit het toestel maar eens direct (zonder Humax) aan.

73's
 
Bij die 2 keer een half beeld moet je in het 3D menu instellen dat het 3D als 'beeld naast elkaar' binnenkomt. De humax verteld dat niet zelf aan de tv.

Mbt dat geen signaal. Je hebt wel een coax tussen de humax en je tv, digitale zenders gescand op je tv en de smit op de juiste manier geinstalleerd?

En je hebt 2 smartcards? 1 voor de humax en 1 voor de smit.
 
Ik kwam er gisteren laat achter dat met het knopje 3D op de AB van de TV een en ander is in te stellen. Het werkt inmiddels. Het probleem met 'geen signaal' op kanaal 605 was opeens ook verdwenen.

Bedankt voor alle tips.
 
3D

Vergeet je de sluiting ceremony niet!
die wordt ook in 3D uitgezonden
 
Ik heb inmiddels een paar afleveringen van de hoogtepunten opgenomen en bekeken. De sluitingsceremonie nemen we in ieder geval op met de Humax.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan