I
iMark
Vandaag hebben een pakket nieuwe spullen gekocht zodat we hopelijk de komende jaren vooruit kunnen.
De TV is een Sony KDL-40HX750 met Smit CAM, verder de Humax 5200 en een Sony Bluray speler met een pakket van 3 brillen (het was een aanbieding).
Als test heb ik net geprobeerd om het dagelijkse overzicht van de Olympische Spelen in 3D te kijken. Helaas niet met gewenste resultaat.
Op de TV kreeg ik de mededeling 'geen signaal'. Op de Humax heb ik programma opgenomen maar zie ik slechts twee keer een half beeld.
Heb ik iets verkeerd staan in de instellingen of ondersteunt onze nieuwe apparatuur geen uitzendingen in 3D?
De TV is een Sony KDL-40HX750 met Smit CAM, verder de Humax 5200 en een Sony Bluray speler met een pakket van 3 brillen (het was een aanbieding).
Als test heb ik net geprobeerd om het dagelijkse overzicht van de Olympische Spelen in 3D te kijken. Helaas niet met gewenste resultaat.
Op de TV kreeg ik de mededeling 'geen signaal'. Op de Humax heb ik programma opgenomen maar zie ik slechts twee keer een half beeld.
Heb ik iets verkeerd staan in de instellingen of ondersteunt onze nieuwe apparatuur geen uitzendingen in 3D?