M
mibster
Geachte heer ********,
Via het feedbackformulier hebben wij uw vraag ontvangen. Graag gaan wij hierop in.
U geeft aan...
Ik probeer het nog een keer. Ik heb een chello plus vebinding maar ik haal geen goede snelheden. Ik heb het getest met (https://test.net.upc.nl) en kom meestal
rond de 2000 kbits uit terwijl plus 3000 kbits moet kunnen halen. Meerdere malen gebelt naar de helpdesk, ik krijg geen fatsoenlijk antwoord. Verder heb ik
vandaag een email gehad over mijn dataverkeer. De pagina zegt dat ik 72 GB dataverkeer heb. Dit kan toch niet te veel zijn met mijn plus verbinding van (80euro)
in de maand. De vriendelijke medewerkster van de helpdesk zegt "met chello plus heeft u geen datalimiet, en het is moeilijk om teveel dataverkeer te kunnen halen
omdat het netwerk veel aankan". Dus ik vraag waarom dan zo'n email? Nou daar kon ze me dan geen antwoord op geven.
Misschien dat iemand van jullie een eerlijke reactie kan geven op mijn vragen.
Ik vind dat ik snelheid die men belooft toch wel af en toe moet kunnen halen. In het weekend kan ik downloaden met 30-50 kb/s terwijl dit een dikke 330 kb/s
moet kunnen zijn. Voor 80 euri vind ik dat jullie een wanprestatie leveren. Sorry voor dit gebrabbel, maar ik wordt langzamerhand echt boos. Ik hoop dat ik geen
email krijg waarin jullie weer zeggen om de helpdesk te bellen voor een snelle reactie of analyse, want de vriendelijke medewerk(st)ers hebben echt de ballen
evrstand hiervan.
Graag een reactie
Via het feedbackformulier hebben wij uw vraag ontvangen. Graag gaan wij hierop in.
U geeft aan...
Ik probeer het nog een keer. Ik heb een chello plus vebinding maar ik haal geen goede snelheden. Ik heb het getest met (https://test.net.upc.nl) en kom meestal
rond de 2000 kbits uit terwijl plus 3000 kbits moet kunnen halen. Meerdere malen gebelt naar de helpdesk, ik krijg geen fatsoenlijk antwoord. Verder heb ik
vandaag een email gehad over mijn dataverkeer. De pagina zegt dat ik 72 GB dataverkeer heb. Dit kan toch niet te veel zijn met mijn plus verbinding van (80euro)
in de maand. De vriendelijke medewerkster van de helpdesk zegt "met chello plus heeft u geen datalimiet, en het is moeilijk om teveel dataverkeer te kunnen halen
omdat het netwerk veel aankan". Dus ik vraag waarom dan zo'n email? Nou daar kon ze me dan geen antwoord op geven.
Misschien dat iemand van jullie een eerlijke reactie kan geven op mijn vragen.
Ik vind dat ik snelheid die men belooft toch wel af en toe moet kunnen halen. In het weekend kan ik downloaden met 30-50 kb/s terwijl dit een dikke 330 kb/s
moet kunnen zijn. Voor 80 euri vind ik dat jullie een wanprestatie leveren. Sorry voor dit gebrabbel, maar ik wordt langzamerhand echt boos. Ik hoop dat ik geen
email krijg waarin jullie weer zeggen om de helpdesk te bellen voor een snelle reactie of analyse, want de vriendelijke medewerk(st)ers hebben echt de ballen
evrstand hiervan.
Graag een reactie
??
