S
scorpion77
Ok vandaag toch maar de stap gezet: Chello Power omgezet naar Fiber 30 en gelijk maar gebruik het bijpassende usenet abo alhier genomen. Dus nu is het tijd om me te verdiepen in de wondere wereld van par, nzb en ftd.
Moet zeggen dat het er allemaal wel een stuk makkelijker op is geworden vergeleken met het stenen tijdperk van op goed geluk een groep selecteren, headers binnen hengelen en dan maar postings downloaden en bidden dat het goed ging
Maar nu loop ik tegen het volgende aan: onder druk van Brein en consorten is nzb integratie uit openFTD gesloopt en moet je die nu maar zelf zien te vinden. Maakt me op zich niet zoveel uit, maar wat is nou de juiste manier om dit te doen? Ik bedoel als ik simpelweg de titel van een upload in openFTD selecteer en hier op zoek met bv nzbindex vind ik 9 van de 10 x helemaal niks. Iemand tips?
O ja ik gebruik Linux dus FTD is geen optie, ik sta niet te springen om mijn openFTD te vernaggelen door er een nzb knopje in te hacken en tenslotte is een beetje handwerk geen enkel probleem als het maar wat opleverd
Moet zeggen dat het er allemaal wel een stuk makkelijker op is geworden vergeleken met het stenen tijdperk van op goed geluk een groep selecteren, headers binnen hengelen en dan maar postings downloaden en bidden dat het goed ging

Maar nu loop ik tegen het volgende aan: onder druk van Brein en consorten is nzb integratie uit openFTD gesloopt en moet je die nu maar zelf zien te vinden. Maakt me op zich niet zoveel uit, maar wat is nou de juiste manier om dit te doen? Ik bedoel als ik simpelweg de titel van een upload in openFTD selecteer en hier op zoek met bv nzbindex vind ik 9 van de 10 x helemaal niks. Iemand tips?
O ja ik gebruik Linux dus FTD is geen optie, ik sta niet te springen om mijn openFTD te vernaggelen door er een nzb knopje in te hacken en tenslotte is een beetje handwerk geen enkel probleem als het maar wat opleverd

Als het handmatig kan doe ik dat liever.