M
msmal
Op 6 februari 2008 zijn bij mij in het netwerk (Opmeer) upgrade werkzaamheden verricht welke vooraf werden aangekondigd in een brief van Multikabel.
Ik zou er enige hinder van kunnen ondervinden.
Wat er verder in de brief stond weet ik niet meer want die heb ik weggegooid.
Maar sinds de 6e februari werkt de nummerweergave op mijn Fysic FX-3900 telefoon niet meer.
Deze seniorentelefoon ondersteunt zowel FSK als DTMF en werkte dus tot de upgrade wel goed.
Heeft iemand soortgelijke problemen met dit toestel of andere toestellen?
Wat is er precies geupgrade met het netwerk?
(Ik heb ook nog een Philips DECT toestel in mijn slaapkamer en de nummerweergave bij dit toestel werkt wel nog steeds.)
Ik zou er enige hinder van kunnen ondervinden.
Wat er verder in de brief stond weet ik niet meer want die heb ik weggegooid.
Maar sinds de 6e februari werkt de nummerweergave op mijn Fysic FX-3900 telefoon niet meer.
Deze seniorentelefoon ondersteunt zowel FSK als DTMF en werkte dus tot de upgrade wel goed.
Heeft iemand soortgelijke problemen met dit toestel of andere toestellen?
Wat is er precies geupgrade met het netwerk?
(Ik heb ook nog een Philips DECT toestel in mijn slaapkamer en de nummerweergave bij dit toestel werkt wel nog steeds.)
ops: EDIT