K
K71
Nummerweergave werkt hier normaal gesproken goed, zowel op telefoon als op de extra nummermelder. Echter als ik een wachtgesprek krijg met die piepjes, krijg ik als nummerweergave alleen een onbekend (geheim) nummer te zien op de telefoon. Hierdoor weet ik dus niet wie er belt.
Is dit normaal of is dit aan te zetten? Het zou mooi zijn om als er een 2e lijn binnenkomt, te beslissen of ik em opneem of later terug wil bellen, naar gelang hoe belangrijk het gesprek is.
Is dit normaal of is dit aan te zetten? Het zou mooi zijn om als er een 2e lijn binnenkomt, te beslissen of ik em opneem of later terug wil bellen, naar gelang hoe belangrijk het gesprek is.
