• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nummerweergave voor inkomende gesprekken.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter viss5162
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

viss5162

Hallo Allemaal,

Sinds een tijdje hebben wij telefonie van UPC. Alles werkt perfect; geen op en aanmerkingen over de kwaliteit.

Maar: nu blijkt dat nummerweergave van binnenkomende oproepen niet doorgegeven wordt. Op mijn toestel thuis staat 'externe oproep'. Bij het bellen vanaf UPC naar mijn mobiel geeft wel nummerweergave in het display van mijn mobiel.

Hoe kan ik nummerweergave activeren voor binnenkomende oproepen?
 
Weet je zeker dat nummerweergave via het FSK protocol werkt op je telefoon?

Bij mijn nieuwe aansluiting werkte nummerweergave bij binnenkomende gesprekken wel meteen.
Ik denk daardoor dat dit bij UPC standaard aanstaat.

M.v.g,
Robèrt
 
viss5162 zei:
Hallo Allemaal,

Sinds een tijdje hebben wij telefonie van UPC. Alles werkt perfect; geen op en aanmerkingen over de kwaliteit.

Maar: nu blijkt dat nummerweergave van binnenkomende oproepen niet doorgegeven wordt. Op mijn toestel thuis staat 'externe oproep'. Bij het bellen vanaf UPC naar mijn mobiel geeft wel nummerweergave in het display van mijn mobiel.

Hoe kan ik nummerweergave activeren voor binnenkomende oproepen?
is volgens mij al een topic over

iets met #31* ??
 
Chello Anarchist zei:
is volgens mij al een topic over

iets met #31* ??

Dat topic gaat over nummerweergave bij 'naar buiten' bellen.

Mijn probleem zit in binnenkomende gesprekken. Ik krijg de nummer van bellers niet in het display van mijn telefoon. Hiervoor zat ik bij KPN en Internet Plus Bellen van Planet en hier werkte het wel op dit toestel.
 
Robert Koopman zei:
Weet je zeker dat nummerweergave via het FSK protocol werkt op je telefoon?

Bij mijn nieuwe aansluiting werkte nummerweergave bij binnenkomende gesprekken wel meteen.
Ik denk daardoor dat dit bij UPC standaard aanstaat.

M.v.g,
Robèrt

@Robert: kom jij ook niet van het ipbforum (www.ipbforum.nl)?
 
Nummerweergave moet je aanvragen bij de HD.

Ook weigeren geblokkeerde nummers moet je bij de HD aanvragen.

Deze diensten staan in het boekje en zijn gratis...(bij mij wel)
 
viss5162 zei:
Dat topic gaat over nummerweergave bij 'naar buiten' bellen.

Mijn probleem zit in binnenkomende gesprekken. Ik krijg de nummer van bellers niet in het display van mijn telefoon. Hiervoor zat ik bij KPN en Internet Plus Bellen van Planet en hier werkte het wel op dit toestel.

Maar wat heb je dan voor toestel?
Deze moet FSK geschikt zijn, IPB werkt met DTMF voor nummerherkenning en is een ander protocol.

M.v.g,
Robèrt
 
Robert Koopman zei:
Maar wat heb je dan voor toestel?
Deze moet FSK geschikt zijn, IPB werkt met DTMF voor nummerherkenning en is een ander protocol.

M.v.g,
Robèrt

Sommige telefoons ondersteunen beide.
 
Robert Koopman zei:
Maar wat heb je dan voor toestel?
Deze moet FSK geschikt zijn, IPB werkt met DTMF voor nummerherkenning en is een ander protocol.

M.v.g,
Robèrt

Chicago 330 micro. 5 a 6 jaar oud of zo... Ik zal eens op internet kijken of ik de specs (ondersteuning FSK) van dit toestel kan vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan