• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nummerweergave van geheime nummers

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Hallo iedereen :)

Even een vraagje, misschien weet iemand een oplossing.

Voorgaande maanden/jaren als er een geheim nummer belde zagen wij Privé in de melding staan.
Als we dan niet thuis waren zagen we weliswaar dat er dus een Privé nummer had gebeld.

Sinds kort is dit niet meer aanwezig.
We zien nu alleen nog ''inkomend gesprek'' en dan niks meer.
Als er dan dus door een Privé nummer gebeld is kunnen we dat ook niet meer zien in het lijstje als we niet thuis waren.

Inkomend gesprek is overigens het standaard woordje wat ons type toestel zegt.
Hij zegt ook als er publiek gebeld word: Inkomend gesprek en dan Piet. (voorbeeld)

Wij hebben de Panasonic KX TG6413.

Eigenlijk hoop ik dat Robert Koopman zich even meld want die heeft ook een Panasonic :)
 
Inderdaad, je hebt gelijk.

Dat heb ik precies hetzelfde!
Je ziet niet meer dat je een privé nummer hebt gemist als je er niet bent.
Is dit al een maand of twee het geval?
Dat "inkomend gesprek" zag ik voordien niet in beeld.
Blijkbaar stuurt UPC een ander soort code mee waar de telefoon anders op reageert.
 
Dus dat probleem ligt in iedergeval niet aan mij :)

Ja het is denk ik inderdaad sinds 2 maanden geleden, daarvoor werkte het altijd.

Zal Jordy-UPC wel even een PM sturen met deze vraag.
 
Dave670 zei:
Dus dat probleem ligt in iedergeval niet aan mij :)

Ja het is denk ik inderdaad sinds 2 maanden geleden, daarvoor werkte het altijd.

Zal Jordy-UPC wel even een PM sturen met deze vraag.
Hi al iets bekend ik krijg tegenwoordig de text UNAVAIL in het display.
 
ron65 zei:
Hi al iets bekend ik krijg tegenwoordig de text UNAVAIL in het display.
Kan een aanpassing geweest zijn in nummerweergave aldus Jordy.
Dit kan hij niet aanpassen
 
Het viel mij de laatste tijd ook al op. Normaal ging bij mijn Gigaset
altijd een envelopje knipperen met of zonder geheim nummer maar dat gebeurd nu ook niet meer.
Ik kan dus ook niet meer zien of ik een privenummer heb gemist. Behoorlijk lastig wel.
 
Ik weet het, maar het kan niet worden aangepast door Jordy.

En wie het wel kan, ik kweet niet :-\
 
Dit heb ik al heel lang, sinds ik van stoeptegel naar digitale telefonie ben gegaan!

Zie: https://ziggoforum.nl/topics/37758/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
DrDDT zei:
Dit heb ik al heel lang, sinds ik van stoeptegel naar digitale telefonie ben gegaan!

Zie: https://ziggoforum.nl/topics/37758/
Zou het misschien de nieuwe firmware zijn die dit heeft veroorzaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan