D
Dave670
Hallo iedereen 
Even een vraagje, misschien weet iemand een oplossing.
Voorgaande maanden/jaren als er een geheim nummer belde zagen wij Privé in de melding staan.
Als we dan niet thuis waren zagen we weliswaar dat er dus een Privé nummer had gebeld.
Sinds kort is dit niet meer aanwezig.
We zien nu alleen nog ''inkomend gesprek'' en dan niks meer.
Als er dan dus door een Privé nummer gebeld is kunnen we dat ook niet meer zien in het lijstje als we niet thuis waren.
Inkomend gesprek is overigens het standaard woordje wat ons type toestel zegt.
Hij zegt ook als er publiek gebeld word: Inkomend gesprek en dan Piet. (voorbeeld)
Wij hebben de Panasonic KX TG6413.
Eigenlijk hoop ik dat Robert Koopman zich even meld want die heeft ook een Panasonic

Even een vraagje, misschien weet iemand een oplossing.
Voorgaande maanden/jaren als er een geheim nummer belde zagen wij Privé in de melding staan.
Als we dan niet thuis waren zagen we weliswaar dat er dus een Privé nummer had gebeld.
Sinds kort is dit niet meer aanwezig.
We zien nu alleen nog ''inkomend gesprek'' en dan niks meer.
Als er dan dus door een Privé nummer gebeld is kunnen we dat ook niet meer zien in het lijstje als we niet thuis waren.
Inkomend gesprek is overigens het standaard woordje wat ons type toestel zegt.
Hij zegt ook als er publiek gebeld word: Inkomend gesprek en dan Piet. (voorbeeld)
Wij hebben de Panasonic KX TG6413.
Eigenlijk hoop ik dat Robert Koopman zich even meld want die heeft ook een Panasonic

