• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nummerweergave uitschakelen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter John²
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tess zegt:
Nummerweergave staat standaard aan. Je kunt nummerweergave permanent uitschakelen via Mijn Ziggo of via onze klantenservice.
En het is vanzelfsprekend gratis.

Ik heb vandaag met Ziggo gebeld dat ik mijn nummerweergave wil uitschakelen (zodat mij nummer niet meer zichtbaar is).
Op de site https://www.ziggo.nl/producten/telefonie/tarieven staat dat deze overschakeling GRATIS is.
De helpdesk medewerker deelde mij mede dat hiervoor €10,- administratiekosten wordt berekend.

Ik heb duidelijk medegedeeld dat GRATIS op site vermeld staat, maar hij beweerde staalhard dat dit pertinent niet waar is en er gewoon €10, - voor betaald dient te worden.
Ik moest desnoods maar een schermafdruk naar het hoofdkantoor op sturen.
Ik heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ik er niet voor wilde betalen en maar weer gebruik maak van *31(nummer) mogelijkheid en niet van plan was een schermafdruk naar het hoofdkantoor op te sturen.
Wie zit er hier nu helemaal fout, zeg mij het maar.........
 
Nummerweergave in of uitschakelen was bij @Home altijd eenmalig 10 euro.
Of de oude @Home helpdesk is nog niet op de hoogte of er wordt nog 10 euro in rekening gebracht omdat de @Home abonnees nog niet over zijn naar Ziggo.
 
Nummerweergave in of uitschakelen was bij @Home altijd eenmalig 10 euro.
Of de oude @Home helpdesk is nog niet op de hoogte of er wordt nog 10 euro in rekening gebracht omdat de @Home abonnees nog niet over zijn naar Ziggo.
Het is mogelijk dat de "oude" helpdesk zou reageert.
Maar dan zou je toch de 10 euro van Ziggo terugkrijgen, gelijkheid toch?
 
Het is mogelijk dat de "oude" helpdesk zou reageert.
Maar dan zou je toch de 10 euro van Ziggo terugkrijgen, gelijkheid toch?
Tsja... en die gelijkheid is er nog niet, want @Home'ers zijn nog steeds niet overgezet naar Ziggo. Die kunnen ook nog niet meedoen met alle ziggo-aanbiedingen, hebben lagere snelheid e.d.
Dus het zou me niets verbazen dat ze ook 10 euro moeten betalen. Tenslotte zegt "het systeem" dat het niet kan en dat is momenteel nog heilig blijkbaar.......

En probeer je geld dan nog maar terug te krijgen, dat zal alleen lukken indien je 'zaak' speciaal behandeld wordt, maar 'het systeem' kan dat niet.

(want anders gaf de klantenservice wel een ander antwoord)
 
Tsja... en die gelijkheid is er nog niet, want @Home'ers zijn nog steeds niet overgezet naar Ziggo. Die kunnen ook nog niet meedoen met alle ziggo-aanbiedingen, hebben lagere snelheid e.d.
Dus het zou me niets verbazen dat ze ook 10 euro moeten betalen. Tenslotte zegt "het systeem" dat het niet kan en dat is momenteel nog heilig blijkbaar.......

En probeer je geld dan nog maar terug te krijgen, dat zal alleen lukken indien je 'zaak' speciaal behandeld wordt, maar 'het systeem' kan dat niet.

(want anders gaf de klantenservice wel een ander antwoord)
Cees, nee de gelijkheid is er -nog - niet op alle terreinen, snelheden etc wat vooral te maken heeft met de aanstaande migratie van het netwerk, OK.
Maar waar John2 naar refereert lijkt mij terecht, maar wil dit toch eens navragen.
 
Dacht even dat iedereen zich aan het vergissen was in het verschil tussen nummerweergave (als je gebeld wordt) en nummeronderdrukking (als je zelf belt), maar zie dat een wijziging in beide diensten via Ziggo gratis is, dus dat mag geen verschil uitmaken.

In het @Home systeem zijn dergelijke kosten keihard ingebakken. Dit zal dus inderdaad handmatig gecorrigeerd moeten worden. Als de klantenservicemedewerker dit niet wil/kan, kun je een mailtje naar [email protected] versturen waarin je verwijst naar de Ziggo tarieven pagina voor Telefonie. Ze zullen dan een correctie voor je aanvragen.
 
Bij deze gedaan en in afwachting op een "snelle en duidelijke" :? reactie van hun zijde.
Zal wel weer een niets zeggende standaard email worden met verwijzing naar het helpdesknummer.


Valt wel mee. Ik denk dat u er beter Webcare in de titel kunt zetten, dan wordt dat door ons, Ziggo Webteam opgepakt.
Verders heb ik voor u gekeken op de site maar ik kon helaas niets er over vinden. Heeft u een directe link naar de pagina waar het staat?
 
De reactie van Ziggo n.a.v mijn email



Geachte heer xxxxxxxx,

Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

Het wijzigen van de nummeronderdrukking is inderdaad gratis. Onze excuses wanneer onze medewerker iets anders zei. Omdat onze systemen nog niet omgezet naar Ziggo kan het zijn dat het systeem automatisch 10 euro administratiekosten berekent. Wanneer dit het geval is kunt u deze 10 euro per mail terugvragen.

Wanneer u wilt dat wij nummeronderdrukking voor u aanzetten vragen wij u vriendelijk dit te bevestigen in een antwoord op deze mail.

Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via https://help.ziggo.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ziggo
Afdeling Klantenservice

Behandeld door: xxxxxxx xxxxxxxx

ik vind dat toch wel apart hoor: 't is gratis, maar als we 10 euro in rekening brengen moet je er zelf om teruggave gaan vragen
of heb ik het nu verkeerd gelezen?
 
ik vind dat toch wel apart hoor: 't is gratis, maar als we 10 euro in rekening brengen moet je er zelf om teruggave gaan vragen
of heb ik het nu verkeerd gelezen?

Klopt, viel mij ook op. Het is gratis maar door omstandigheden (buiten uw macht) kost het U 10 euries. Mocht U dat terug willen hebben dan zul je er zelf om moeten vragen :wink: want wij zullen het niet automatisch terug storten... Want een ieder die dat teveel moeite vindt levert ons 10 euries op.

Gert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan