J
John²
:censored:
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vandaag met Ziggo gebeld dat ik mijn nummerweergave wil uitschakelen (zodat mij nummer niet meer zichtbaar is).
Op de site https://www.ziggo.nl/producten/telefonie/tarieven staat dat deze overschakeling GRATIS is.
De helpdesk medewerker deelde mij mede dat hiervoor €10,- administratiekosten wordt berekend.
Ik heb duidelijk medegedeeld dat GRATIS op site vermeld staat, maar hij beweerde staalhard dat dit pertinent niet waar is en er gewoon €10, - voor betaald dient te worden.
Ik moest desnoods maar een schermafdruk naar het hoofdkantoor op sturen.
Ik heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ik er niet voor wilde betalen en maar weer gebruik maak van *31(nummer) mogelijkheid en niet van plan was een schermafdruk naar het hoofdkantoor op te sturen.
Wie zit er hier nu helemaal fout, zeg mij het maar.........
Het is mogelijk dat de "oude" helpdesk zou reageert.Nummerweergave in of uitschakelen was bij @Home altijd eenmalig 10 euro.
Of de oude @Home helpdesk is nog niet op de hoogte of er wordt nog 10 euro in rekening gebracht omdat de @Home abonnees nog niet over zijn naar Ziggo.
Tsja... en die gelijkheid is er nog niet, want @Home'ers zijn nog steeds niet overgezet naar Ziggo. Die kunnen ook nog niet meedoen met alle ziggo-aanbiedingen, hebben lagere snelheid e.d.Het is mogelijk dat de "oude" helpdesk zou reageert.
Maar dan zou je toch de 10 euro van Ziggo terugkrijgen, gelijkheid toch?
Cees, nee de gelijkheid is er -nog - niet op alle terreinen, snelheden etc wat vooral te maken heeft met de aanstaande migratie van het netwerk, OK.Tsja... en die gelijkheid is er nog niet, want @Home'ers zijn nog steeds niet overgezet naar Ziggo. Die kunnen ook nog niet meedoen met alle ziggo-aanbiedingen, hebben lagere snelheid e.d.
Dus het zou me niets verbazen dat ze ook 10 euro moeten betalen. Tenslotte zegt "het systeem" dat het niet kan en dat is momenteel nog heilig blijkbaar.......
En probeer je geld dan nog maar terug te krijgen, dat zal alleen lukken indien je 'zaak' speciaal behandeld wordt, maar 'het systeem' kan dat niet.
(want anders gaf de klantenservice wel een ander antwoord)
Bij deze gedaan en in afwachting op een "snelle en duidelijke" :? reactie van hun zijde.
Zal wel weer een niets zeggende standaard email worden met verwijzing naar het helpdesknummer.
De reactie van Ziggo n.a.v mijn email
Geachte heer xxxxxxxx,
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
Het wijzigen van de nummeronderdrukking is inderdaad gratis. Onze excuses wanneer onze medewerker iets anders zei. Omdat onze systemen nog niet omgezet naar Ziggo kan het zijn dat het systeem automatisch 10 euro administratiekosten berekent. Wanneer dit het geval is kunt u deze 10 euro per mail terugvragen.
Wanneer u wilt dat wij nummeronderdrukking voor u aanzetten vragen wij u vriendelijk dit te bevestigen in een antwoord op deze mail.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via https://help.ziggo.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ziggo
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: xxxxxxx xxxxxxxx
ik vind dat toch wel apart hoor: 't is gratis, maar als we 10 euro in rekening brengen moet je er zelf om teruggave gaan vragen
of heb ik het nu verkeerd gelezen?
want wij zullen het niet automatisch terug storten... Want een ieder die dat teveel moeite vindt levert ons 10 euries op.