K
killer
Als ik nu freetime neem (naast m'n classic account) , is dan nummerweergave op m'n Chicago330C ook mogelijk ?
Of zal ik daar geen gebruik meer van kunnen maken met UPC digitale telefonie ?
Ik heb nl. 1x een basis in de woonkamer en 3 handset's door het huis. Dit is me toch te prijzig om te vervangen.
Thanx alvast !
Of zal ik daar geen gebruik meer van kunnen maken met UPC digitale telefonie ?
Ik heb nl. 1x een basis in de woonkamer en 3 handset's door het huis. Dit is me toch te prijzig om te vervangen.
Thanx alvast !