• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nummerweergave op Chicago330C met freetime ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter killer
  • Startdatum Startdatum
K

killer

Als ik nu freetime neem (naast m'n classic account) , is dan nummerweergave op m'n Chicago330C ook mogelijk ?
Of zal ik daar geen gebruik meer van kunnen maken met UPC digitale telefonie ?
Ik heb nl. 1x een basis in de woonkamer en 3 handset's door het huis. Dit is me toch te prijzig om te vervangen.

Thanx alvast !
 
De Chicago is naar ik meen een Siemens Gigaset. Deze Gigaset is voor KPN ontworpen en biedt dus uitsluitend het DTMF nummerweergave protocol aan, waar UPC het FSK protocol gebruikt. Je zal dus hierop geen weergave van nummers krijgen.

Je hoeft de handsets NOOIT te vervangen. Je volstaat met het kopen van een nieuwe Siemens Gigaset basisstation. Je kunt dan je handsets daarop aanmelden. Nummerweergave komt nl. binnen via de basisset.
 
Terug
Bovenaan