• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nummerweergave bij bellen standaard

  • Onderwerp starter Onderwerp starter stryx
  • Startdatum Startdatum
S

stryx

Ik kom er net achter dar je 1,15 per maand extra moet betalen voor nummerweergave bij bellen standaard. Teleurgesteld is wel het goede woord. Zo een standaarddienst zou toch bij ieder abonnement moeten zitten, en wel GRATIS!!!

Kunnen we niet een petitie beginnen of zo...

Zucht...
 
Wat een belachelijk bericht. Bij standaard analoog bellen van KPN betaal je er ook extra voor dus waarom
bij UPC niet?? Jij hebt de keuze voor standaard bellen zelf gemaakt en er staat heel duidelijk wat de extra kosten zijn , wil je niet extra betalen dan had je maar Avond/weekeind of Onbeperkt Europa moeten nemen
daarbij is het wel gratis.Ik snap het probleem niet en al helemaal daarom jou bericht ook totaal niet.
 
"Ik kom er net achter dat ik voor internet moet betalen, belachelijk toch ?, ik betaal al voor televisie/radio/telefoon en nu ook nog voor internet...?"
"Dat dat nu toch niet 'gratis' is dat begrijp je toch niet ?"

Mensen lees :> de voorwaarden eerst eens door voordat je iets afsluit !!

En als 't gras groener is bij de 'buren' dan moet je daar naar toegaan.​

Mod: Slotje op deze topic ? !
 
3210 zei:
"Ik kom er net achter dat ik voor internet moet betalen, belachelijk toch ?, ik betaal al voor televisie/radio/telefoon en nu ook nog voor internet...?"
"Dat dat nu toch niet 'gratis' is dat begrijp je toch niet ?"

Mensen lees :> de voorwaarden eerst eens door voordat je iets afsluit !!

En als 't gras groener is bij de 'buren' dan moet je daar naar toegaan.​

Mod: Slotje op deze topic ? !

:6
 
Terug
Bovenaan