S
stryx
Ik kom er net achter dar je 1,15 per maand extra moet betalen voor nummerweergave bij bellen standaard. Teleurgesteld is wel het goede woord. Zo een standaarddienst zou toch bij ieder abonnement moeten zitten, en wel GRATIS!!!
Kunnen we niet een petitie beginnen of zo...
Zucht...
Kunnen we niet een petitie beginnen of zo...
Zucht...
de voorwaarden eerst eens door voordat je iets afsluit !!