H
HerbyNL
Hoi,
Ik heb een vrij korte, misschien wel simpele vraag; mijn nummerherkenning werkt niet. (dus als iemand mij belt zie ik niet wie dit is)
Nu heb ik al wat rond gezocht en blijkt dat ik een FSK (Frequency Shift Keying) telefoon nodig heb, dat heb ik (namelijk de Panasonic KX-TG1311)
Deze telefoon heeft op een ander Ziggo abonnement ook altijd gewerkt met nummerherkenning, maar sinds ik verhuisd ben werkt dit niet meer.
Moet er een instelling aangepast worden in het modem bijvoorbeeld, want in de telefoon kan ik niets aanpassen namelijk?
Alvast bedankt,
Ik heb een vrij korte, misschien wel simpele vraag; mijn nummerherkenning werkt niet. (dus als iemand mij belt zie ik niet wie dit is)
Nu heb ik al wat rond gezocht en blijkt dat ik een FSK (Frequency Shift Keying) telefoon nodig heb, dat heb ik (namelijk de Panasonic KX-TG1311)
Deze telefoon heeft op een ander Ziggo abonnement ook altijd gewerkt met nummerherkenning, maar sinds ik verhuisd ben werkt dit niet meer.
Moet er een instelling aangepast worden in het modem bijvoorbeeld, want in de telefoon kan ik niets aanpassen namelijk?
Alvast bedankt,

