• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nummerherkenning

  • Onderwerp starter Onderwerp starter HerbyNL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

HerbyNL

Hoi,

Ik heb een vrij korte, misschien wel simpele vraag; mijn nummerherkenning werkt niet. (dus als iemand mij belt zie ik niet wie dit is)
Nu heb ik al wat rond gezocht en blijkt dat ik een FSK (Frequency Shift Keying) telefoon nodig heb, dat heb ik (namelijk de Panasonic KX-TG1311)
Deze telefoon heeft op een ander Ziggo abonnement ook altijd gewerkt met nummerherkenning, maar sinds ik verhuisd ben werkt dit niet meer.
Moet er een instelling aangepast worden in het modem bijvoorbeeld, want in de telefoon kan ik niets aanpassen namelijk?

Alvast bedankt,
 
Is er dan niemand met tips/suggesties/een oplossing? Zelfs niemand van Ziggo zelf???
 
Op de website van Ziggo inloggen op mijn ziggo en mijn producten selecteren.
Dan kun je bij telefonie enkele instellingen veranderen.

Roelof.
 
Al gekeken, instellingen over uitgaand nummerherkenning wel, maar over inkomend staan daar niet.
 
Al gekeken, instellingen over uitgaand nummerherkenning wel, maar over inkomend staan daar niet.
 
Neem je telefoon mee naar een vriend of familielid, sluit die daar aan en bel dan dat nummer met je mobiel. Doet die het dan ook niet dan is die miscchien kapot gegaan met verhuizen en ligt het niet aan Ziggo.
 
Of wellicht staat nummerherkenning gewoon uit. Bel eens met ze :)
 
Hoi,

Nu heb ik al wat rond gezocht en blijkt dat ik een FSK (Frequency Shift Keying) telefoon nodig heb, dat heb ik (namelijk de Panasonic KX-TG1311)
Deze telefoon heeft op een ander Ziggo abonnement ook altijd gewerkt met nummerherkenning, maar sinds ik verhuisd ben werkt dit niet meer.

Die Panasonic heeft geen FSK, maar GFSK, da's wat anders Dat nummerherkenning eerder wel werkte, heb je mazzel gehad. Koop eens een nieuwer model, deze Panasonic is zo langzamerhand antiek te noemen.
 
@ TV-kijker, dit had ik dus al geprobeerd en dat werkt wel. Stond in mijn eerste bericht, mijn ouders hebben ook Ziggo AI1

@ Blablagedoe Volgens de telefoniste is het geen "feature" die aan of uit gezet kan worden

@ Randstad Waar heb jij die informatie weg dan, in de handleiding staat namelijk dat deze wél FSK heeft en hij werkt dus ook nog bij mijn ouders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan