D
Deja024
"Tja", dacht ik na 10 jaar, "UPC hoor ik goeie geluiden over tegenwoordig, laat ik het nog eens met ze proberen."
Helaas, hun oude imago maken ze op dit moment weer helemaal waar.
3 weken geleden zijn wij overgestapt van ADSL/KPN telefoon naar UPC. Tegelijk ook onze digitale TV laten upgraden naar TV met DVR. Alles werkte binnen 4 uur. Chapeau UPC!
Dan stuur je de kaart in om je oude nummer te laten opzeggen en porteren. En krijg je enige tijd later netjes een brief van KPN met de melding dat je nummer binnenkort afgesloten wordt. Vervolgens krijg ik op 23 september een brief van UPC. De brief was gedateerd op 22 september met de melding dat UPC ons nummer op 21 september zou gaan porteren. En of we daar rekening mee willen houden en dat we dus doorschakelingen etc. moeten stopzetten... Tja jammer van zo'n achteraf brief, want toen was het leed al geschied.
Wij hadden onze telefoonaansluiting bij KPN namelijk doorgeschakeld naar het door UPC tijdelijk uitgegeven nummer. En dat hebben we door de late brief van UPC dus niet kunnen ongedaan maken. Gevolg: Nummer op 21 september geporteerd en sinds die tijd zijn wij onbereikbaar. Daar kwamen we zelf vrijdag 25 september pas achter, toen ik naar huis probeerde te bellen van mijn werk. Van huis naar buiten bellen werkt namelijk wel.
Tot op heden heeft UPC het probleem niet kunnen oplossen, want zo zeggen ze, ze hebben een nieuw systeem net gekregen in het weekend van 19 en 20 september, en dat schijnt niet in orde te zijn, met als gevolg dat ze mijn probleem niet kunnen oplossen. Dus een groot bedrijf als UPC gaat ongeteste systemen in produktie nemen lijkt het. En wie is weer de dupe. Ik als klant. (En met mij waarschijnlijk vele anderen.)
Erger nog, ik bel de klantenservice en men kan niet eens een richtdatum geven. De klachtenservice vervolgens durft de schuld dan nog in mijn eigen schoenen te schuiven ook. "U heeft die doorschakeling gemaakt, en de oude provider heeft u ook gemeld dat die er af moest voor de omzetdatum." Nou ik heb de brief hier voor mijn neus, maar dat staat er niet in. En erger nog, dat wil de klachtenservice niet geloven. UPC, ik ben na drie weken al weer helemaal klaar ermee. Ik kan dus nu blijkbaar alleen maar leidzaam afwachten... Mensen, als jullie overwegen over te stappen. Denk dat nog effe twee keer na....
Helaas, hun oude imago maken ze op dit moment weer helemaal waar.
3 weken geleden zijn wij overgestapt van ADSL/KPN telefoon naar UPC. Tegelijk ook onze digitale TV laten upgraden naar TV met DVR. Alles werkte binnen 4 uur. Chapeau UPC!
Dan stuur je de kaart in om je oude nummer te laten opzeggen en porteren. En krijg je enige tijd later netjes een brief van KPN met de melding dat je nummer binnenkort afgesloten wordt. Vervolgens krijg ik op 23 september een brief van UPC. De brief was gedateerd op 22 september met de melding dat UPC ons nummer op 21 september zou gaan porteren. En of we daar rekening mee willen houden en dat we dus doorschakelingen etc. moeten stopzetten... Tja jammer van zo'n achteraf brief, want toen was het leed al geschied.
Wij hadden onze telefoonaansluiting bij KPN namelijk doorgeschakeld naar het door UPC tijdelijk uitgegeven nummer. En dat hebben we door de late brief van UPC dus niet kunnen ongedaan maken. Gevolg: Nummer op 21 september geporteerd en sinds die tijd zijn wij onbereikbaar. Daar kwamen we zelf vrijdag 25 september pas achter, toen ik naar huis probeerde te bellen van mijn werk. Van huis naar buiten bellen werkt namelijk wel.
Tot op heden heeft UPC het probleem niet kunnen oplossen, want zo zeggen ze, ze hebben een nieuw systeem net gekregen in het weekend van 19 en 20 september, en dat schijnt niet in orde te zijn, met als gevolg dat ze mijn probleem niet kunnen oplossen. Dus een groot bedrijf als UPC gaat ongeteste systemen in produktie nemen lijkt het. En wie is weer de dupe. Ik als klant. (En met mij waarschijnlijk vele anderen.)
Erger nog, ik bel de klantenservice en men kan niet eens een richtdatum geven. De klachtenservice vervolgens durft de schuld dan nog in mijn eigen schoenen te schuiven ook. "U heeft die doorschakeling gemaakt, en de oude provider heeft u ook gemeld dat die er af moest voor de omzetdatum." Nou ik heb de brief hier voor mijn neus, maar dat staat er niet in. En erger nog, dat wil de klachtenservice niet geloven. UPC, ik ben na drie weken al weer helemaal klaar ermee. Ik kan dus nu blijkbaar alleen maar leidzaam afwachten... Mensen, als jullie overwegen over te stappen. Denk dat nog effe twee keer na....