G
gioricho
Beste Chelloo.nl leden,
Ik vroeg me eingelijk af hoe het nou zit met de nummer herkenning (dus niet als iemand jou belt, maar als jij iemand belt) bij de Horizon mediabox, want zins dat ik ben overgestapt van de Cisco boxen naar de Horizon heb ik geen nummer herkenning meer!!?
Hebben anderen hier ook last van zins de overstap, en zo ja. hoe hebben jullie het opgelost, want als ik mensen bel, wil ik wel graag dat ze mijn nummer zien!! Alvast bedankt.
Ik vroeg me eingelijk af hoe het nou zit met de nummer herkenning (dus niet als iemand jou belt, maar als jij iemand belt) bij de Horizon mediabox, want zins dat ik ben overgestapt van de Cisco boxen naar de Horizon heb ik geen nummer herkenning meer!!?
Hebben anderen hier ook last van zins de overstap, en zo ja. hoe hebben jullie het opgelost, want als ik mensen bel, wil ik wel graag dat ze mijn nummer zien!! Alvast bedankt.

