Ik kom bij een mevrouw van 73 jaar om haar te helpen met diverse zaken. Nu heeft zij ruim 20 jaar een geheim telefoon nummer. Toen bewust voor gekozen. Nu wil ze graag dat haar telefoonnummer zichtbaar wordt voor iedereen, dus stoppen met het geheime nummer.
Ik heb in totaal 4 keer gebeld met de klanten service van Ziggo en ruim 2 uur aan de telefoon gehangen met "momentje ik moet het even nakijken, momentje ik moet iets navragen, momentje hier momentje daar, mevrouw het komt nu echt helemaal goed. Ik heb ook een formulier gedowdload en opgestuurd per post. Nooit iets van gehoord.
Gisteren, 27-02 weer gebeld en de belofte: mevrouw wat vervelend voor u allemaal, ik begrijp dat uw geduld op is, het is nu echt geregeld maar u moet 24 uur wachten voordat uw nummer zichtbaar in beeld komt bij degene die u belt. Dus geen privénummer meer maar u eigen telefoonnummer komt in beeld.
Vandaag 28-02 om half 4 waren de 24 uur voorbij. De mevrouw, waar ik dit voor regel, belde mij met de vraag "En.... zie je nu mijn nummer?"
Maar helaas ik zag nog steeds "privenummer" staan.
Toen is de 72 jarige mevr zelf gaan bellen naar de klantenservice. Zij kreeg te horen dat de stekker 10 minuten uit het stopcontact moest en daarna het toestel resetten.
Ik mocht weer komen opdraven want dit kan deze mevr niet zelf.
Twee maal gedaan wat er gevraagd werd, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Mevr heeft nog steeds een geheim nummer.
Mevr heeft geen internet, dus geen mijn Ziggo en dat wil ze ook niet. Ja, die mensen bestaan nog.
Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
Ik heb in totaal 4 keer gebeld met de klanten service van Ziggo en ruim 2 uur aan de telefoon gehangen met "momentje ik moet het even nakijken, momentje ik moet iets navragen, momentje hier momentje daar, mevrouw het komt nu echt helemaal goed. Ik heb ook een formulier gedowdload en opgestuurd per post. Nooit iets van gehoord.
Gisteren, 27-02 weer gebeld en de belofte: mevrouw wat vervelend voor u allemaal, ik begrijp dat uw geduld op is, het is nu echt geregeld maar u moet 24 uur wachten voordat uw nummer zichtbaar in beeld komt bij degene die u belt. Dus geen privénummer meer maar u eigen telefoonnummer komt in beeld.
Vandaag 28-02 om half 4 waren de 24 uur voorbij. De mevrouw, waar ik dit voor regel, belde mij met de vraag "En.... zie je nu mijn nummer?"
Maar helaas ik zag nog steeds "privenummer" staan.
Toen is de 72 jarige mevr zelf gaan bellen naar de klantenservice. Zij kreeg te horen dat de stekker 10 minuten uit het stopcontact moest en daarna het toestel resetten.
Ik mocht weer komen opdraven want dit kan deze mevr niet zelf.
Twee maal gedaan wat er gevraagd werd, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Mevr heeft nog steeds een geheim nummer.
Mevr heeft geen internet, dus geen mijn Ziggo en dat wil ze ook niet. Ja, die mensen bestaan nog.
Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?