- Berichten
- 275
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Een aantal weken geleden kwam voor de vijfde (!) maal tijdens mijn abonnementsperiode een monteur NIET opdagen. Ik was in Indonesië toen ik door een UPC medewerker werd gebeld. Ik zou een SMS ontvangen hebben waarin de afspraak werd afgezegd. Complete onzin, een afspraak waarvoor de klant een snipperdag moet nemen zeg je niet per SMS af. Gelogen! Ik ben het zo verschrikkelijk zat. Wel dreigen met een boete wanneer de klant niet thuis is maar niet de broek aantrekken wanneer een monteur (weer) niet komt. Weet jullie directie eigenlijk wel hoe jullie met zeer trouwe klanten omgaan? Niet dus. Maar nu ben ik het helemaal zat. Ik heb ook rechten. 
