• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nu ben ik het zat

Berichten
275
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Een aantal weken geleden kwam voor de vijfde (!) maal tijdens mijn abonnementsperiode een monteur NIET opdagen. Ik was in Indonesië toen ik door een UPC medewerker werd gebeld. Ik zou een SMS ontvangen hebben waarin de afspraak werd afgezegd. Complete onzin, een afspraak waarvoor de klant een snipperdag moet nemen zeg je niet per SMS af. Gelogen! Ik ben het zo verschrikkelijk zat. Wel dreigen met een boete wanneer de klant niet thuis is maar niet de broek aantrekken wanneer een monteur (weer) niet komt. Weet jullie directie eigenlijk wel hoe jullie met zeer trouwe klanten omgaan? Niet dus. Maar nu ben ik het helemaal zat. Ik heb ook rechten. >:(
 
Uhmm.... Ik moet je toch telleurstellen als het wel waar is wat wordt verteld. Ik heb ook eens een monteur besteld. Toen het bleek dat het een blokstoring was kreeg ik een sms met de melding dat de monteur geannuleerd is en dat UPC in haar eigen netwerk de zaak aan het oplossen is. Indien er geen sms en geen monteur aanwezig was dan kan je een vergoeding hiervoor vragen.
 
knuffa zei:
Uhmm.... Ik moet je toch telleurstellen als het wel waar is wat wordt verteld. Ik heb ook eens een monteur besteld. Toen het bleek dat het een blokstoring was kreeg ik een sms met de melding dat de monteur geannuleerd is en dat UPC in haar eigen netwerk de zaak aan het oplossen is. Indien er geen sms en geen monteur aanwezig was dan kan je een vergoeding hiervoor vragen.

Het was geen blokstoring, de voeding van mijn modem was defect. Ik heb mijn privé nummer en mijn kantoor nummer EXPLICIET gegeven om gebeld te worden ingeval er in de planning iets aangepast zou worden. Ik SMS mijn tandarts toch ook niet om mede te delen dat ik niet meer kom? Dat van die SMS is natuurlijk een giller: jij moet maar bewijzen dat je die niet ontvangen hebt. Maar als klant (lastig hoor, dat een bedrijf klanten moet hebben) trek je toch aan het kortste eind. >:(
 
De werkbon moet wel een afmelding hebben gekregen.
Wat is de afmelding geweest dan?

Volgens mij is dat bij UPC gewoon op te vragen, waarom de afspraak is gesloten.
 
Terug
Bovenaan