• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nu al teruggezet in snelheid

  • Onderwerp starter Bruce the Boss
  • Startdatum
B

Bruce the Boss

Hallo,

Toen ik vanmorgen wilde gaan internetten ontving ik als eerste een mail van UPC waarin mij vrolijk werd medegedeeld dat er een overmatig dataverkeer was geconstateerd en dat mijn snelheid direct zou worden teruggezet.

Omdat mijn snelheid toen nog goed was dacht ik dat het wel mee zou vallen maar .......... nu ben ik dus inderdaad teruggezet.

Met de hulpdesk gebeld en er bleken meer mensen te zijn die deze mail hadden ontvangen maar niemand was teruggezet. Maar ik dus wel .....  >:(

Door een software update (of iets dergelijks), kon hij nu niets doen en of ik maandag even terug wilde bellen  >:D

Zijn er meer mensen die dat probleem nu hebben.
 
Trek het je niet aan chello behandeld zijn klanten toch niet goed de 1 wel de ander niet dus het is geen uitzondering maar wel weer lullig voor jou.

Sterkte m8
 
En heb je via de site van Chello je dataverbruik op kunnen vragen?
Zo nee,dan zou ik eisen dat ze as Maandag per direct je snelheid terug zetten.
Zoniet gelijk tegen de helpdesk zeggen dat je een korting eist.
Zij zijn in gebreke omdat de dataverbruiksite nog steeds niet werkt.
:6
 
Zoals je hier overal kan lezen is chello voor bijna alle Plus en Extrime gebruikers in gebreken mij ook ze hebben me dinsdag via de klanteservice vergoeding toegezegt en toen ik donderdag belde krabbelde ze weer terug ik zou er 3 mnd tergug krijgen maar die laatste maand(was de storing het ergst) willen zu wel betaald zien dus happig zijn ze niet heb het trouwens wel aangevochten.
 
Ze hebben zelf het 48 uur garantieplan in het leven geroepen,dus terugkrabbelen heeft geen zin voor hun,je kunt ze dan immers om de oren slaan met hun eigen voorwaarden. ;D
 
Nou niet helemaal want het was telefonisch en zoals ik al zij toen ik donderdag belden deden ze of ze van niks wisten hen hingen ze me gewoon op opdat ik dus zij dat dat wel zo was.
 
Dan is het dus verstandig om de volgende keer het casenummer te vragen.
Van elk gesprek maken zij een casenummer aan,en als je dan de volgende keer belt is het een questie van het casenummer doorgeven.
Heb je dan de pech dat ze het niet kunnen,dan heeft de helpdesk dus een probleem en kun je een gesprek met een casemanager eisen.
Meestal kom je er dan wel uit met degene.
 
We zullen even wachten er is al een mail gestuurd naar iemand van chello door een kennis van mij en die zit daar in het interne team bij hem is het hele vehaal al bekend.
 
Hier hetzelfde berichtje van de support: om 08.20 vanmorgen is er geconstateerd dat ik deze maand ruim 2 keer de toegestane hoeveelheid (dus 2 keer 1 gig) verbruikt zou hebben ???
Ook al zou ik afgelopen nacht om 00.00 uur een download gestart hebben, dan lukt het volgens mij niet om 8 uur later 2 gig te downloaden met chello easy. (Buiten dat; de pc heeft niet eens aangestaan) :angel:
Zojuist even een upload gestart en met een snelheid van gemiddeld 4 kB/s lijkt het er inderdaad op dat ik nu weer op modemsnelheid zit :(
De dataverbruiksite staat nog steeds op 0 dus:

We gaan maandag maar weer bellen >:(
 
Vanochtend heb ik ook het bericht van chello gekregen...... ook over overmatig dataverbruik

Het is kennelijk geen spoof email (zie onder). Kennelijk werkt er een chargerijn bij UPC, die niet graag wil werken op zaterdag.

Ben gelukkig nog niet teruggezet.

Return-Path: <[email protected]>
Received: from mail.upcservice.net ([212.142.22.60])
by amsfep16-int.chello.nl
(InterMail vM.6.01.04.04 201-2131-118-104-20050224) with ESMTP
id <20051001071912.TLWK25665.amsfep16-int.chello.nl@mail.upcservice.net>
for <########@chello.nl>; Sat, 1 Oct 2005 09:19:12 +0200
Received: from amsprdvt00 (amsprdvt00 [172.20.164.19])
by mail.upcservice.net (8.11.7+Sun/8.11.6) with ESMTP id j917JCH00625
for <######@chello.nl>; Sat, 1 Oct 2005 09:19:12 +0200 (MEST)
Message-ID: <2133159.1128151152599.JavaMail.vtbss@amsprdvt00>
Date: Sat, 1 Oct 2005 09:19:12 +0200 (CEST)
From: [email protected]
 
Terug
Bovenaan