M
MarcoZ
Nu al spijt dat ik weer met UPC in zee ben gegaan na 5 jaar....er is nog steeds niks veranderd bij dat k.t bedrijf.
Afgelopen Donderdag in de winkel geweest met de mededeling dat het uiterlijk vrijdagavond zou draaien.
Zaterdag toch maar ff gebeld, bleek dat ze een monteur op pad hadden moeten sturen om in de kast iets om te zetten.
Die zou dat vandaag 5 augustus doen...zonet toch maar ff gebeld of ze dat al gedaan hadden, heb namelijk nog steeds niks.
wordt er doodleuk gezegd dat de monteur wel geweest was maar dat het niet lukte en dat ie nu bij mij thuis langs moet komen.
Ik nog gevraagd wanneer ze dat mij hadden willen vertellen als ik niet gebeld had. Ik had dan waarschijnlijk zelf wel een keer gebeld wanneer het nog niet klaar zou zijn.
Morgen komt die monteur en ik mag hopen dat ie het aan de praat krijgt, anders sta ik morgen weer in de upc winkel en schuif ik alles bij 1 die mafkezen daar in zijn reet omhoog en mogen ze de hele bende houden..
Wat een bedrijf...5 jaar en nog niks geleerd daaro
Afgelopen Donderdag in de winkel geweest met de mededeling dat het uiterlijk vrijdagavond zou draaien.
Zaterdag toch maar ff gebeld, bleek dat ze een monteur op pad hadden moeten sturen om in de kast iets om te zetten.
Die zou dat vandaag 5 augustus doen...zonet toch maar ff gebeld of ze dat al gedaan hadden, heb namelijk nog steeds niks.
wordt er doodleuk gezegd dat de monteur wel geweest was maar dat het niet lukte en dat ie nu bij mij thuis langs moet komen.
Ik nog gevraagd wanneer ze dat mij hadden willen vertellen als ik niet gebeld had. Ik had dan waarschijnlijk zelf wel een keer gebeld wanneer het nog niet klaar zou zijn.
Morgen komt die monteur en ik mag hopen dat ie het aan de praat krijgt, anders sta ik morgen weer in de upc winkel en schuif ik alles bij 1 die mafkezen daar in zijn reet omhoog en mogen ze de hele bende houden..
Wat een bedrijf...5 jaar en nog niks geleerd daaro

