• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nu al spijt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MarcoZ
  • Startdatum Startdatum
M

MarcoZ

Nu al spijt dat ik weer met UPC in zee ben gegaan na 5 jaar....er is nog steeds niks veranderd bij dat k.t bedrijf.

Afgelopen Donderdag in de winkel geweest met de mededeling dat het uiterlijk vrijdagavond zou draaien.

Zaterdag toch maar ff gebeld, bleek dat ze een monteur op pad hadden moeten sturen om in de kast iets om te zetten.

Die zou dat vandaag 5 augustus doen...zonet toch maar ff gebeld of ze dat al gedaan hadden, heb namelijk nog steeds niks.

wordt er doodleuk gezegd dat de monteur wel geweest was maar dat het niet lukte en dat ie nu bij mij thuis langs moet komen.

Ik nog gevraagd wanneer ze dat mij hadden willen vertellen als ik niet gebeld had. Ik had dan waarschijnlijk zelf wel een keer gebeld wanneer het nog niet klaar zou zijn.

Morgen komt die monteur en ik mag hopen dat ie het aan de praat krijgt, anders sta ik morgen weer in de upc winkel en schuif ik alles bij 1 die mafkezen daar in zijn reet omhoog en mogen ze de hele bende houden..

Wat een bedrijf...5 jaar en nog niks geleerd daaro
 
Als je weet dat het bedrijf bagger is waarom ga je dan weer een contract aan??
Gevalletje ezel stoot zich weer aan die steen..

Als ik een TV koopt van het merk wokie wokie en hij is na een jaar stuk neem ik geen nieuwe wokie wokie TV meer hoor ;)
 
Je mag toch hopen dat een bedrijf na 5 jaar de boel wel eens op de rails zou hebben...maar ik heb nu wel in de gaten dat dat bij UPC nooit wat wordt...ik zit dan ook met smart te wachten tot hier dan ook een andere aanbieder komt dan alleen upc, want je bent van hun afhankelijk...
 
Zeuren is makkelijk .. je weet zelf dat je geen prettige ervaringen hebt ... kun je hun wel de schuld geven maar je doet het echt zelf .. je heb gegokt en verloren...
Ik zou gewoon lekker afwachten op de monteur wat die vaststelt en of die het aan de praat krijgt , als dat niet lukt dan gaan schreeuwen... Mocht UPC het niet werkend krijgen kun je kosteloos je contract inleveren..
 
dSje zei:
Zeuren is makkelijk .. je weet zelf dat je geen prettige ervaringen hebt ... kun je hun wel de schuld geven maar je doet het echt zelf .. je heb gegokt en verloren...

Pardon? 'je hebt gegokt en verloren...'?!!! Dus als je met UPC in zee gaat is dat een gok? Wat een kolder. In elk geval zou het geen gok dienen te zijn maar zou UPC dienen te doen wat is afgesproken. Marco2 heeft gelijk dat hij kwaad is en klaagt. Hij heeft dit namelijk niet zelf gedaan.
 
Maar je mag UPC ook even de tijd geven om alles in orde te maken.
Als de aansluiting gewoon goed is dan werkt het meestal wel in 24 uur.
Zodra er problemen zijn in de wijkkast en/of de aansluiting thuis dan begint de ellende.

Dat kan de medewerker in de winkel natuurlijk niet allemaal voorzien.
 
levdr zei:
Pardon? 'je hebt gegokt en verloren...'?!!! Dus als je met UPC in zee gaat is dat een gok? Wat een kolder. In elk geval zou het geen gok dienen te zijn maar zou UPC dienen te doen wat is afgesproken. Marco2 heeft gelijk dat hij kwaad is en klaagt. Hij heeft dit namelijk niet zelf gedaan.

ja gegokt en verloren ja... wat ik eerder zei hij heeft het eerder gehad.. dan ga je het toch niet nog een keer nemen.. en als je het dan neemt weet je dat het fout kan gaan uit eerdere ervaring...
Ik zelf had van 2004 tot eind 2005 UPC was totaal bagger dat chello tijdperk... Overgestapt op ADSL en Digitene.. Eind 2008 toch maar weer UPC geprobeert aangezien ze meer kanalen en HD hadden... maar ik wist dat het zo weer k..ut kon zijn..
Paar aanloop probelem gehad met signaal maar na bezoek van de montuer was alles in orde..
Ik heb die gok ook genomen.. had ook problemen maar heb UPC de kans gegeven het op te lossen.. wat ze keurig deden..
Sindsdien een tevreden gebruiker...
 
lol ik gok alweer 10 jaar met upc ;D
maanden problemen gehad maar ja het ken overall fout gaan
 
Er is een enorm verschil qua kwaliteit van UPC of Chello velen jaren geleden. Er kan nog veel meer verbeterd worden maar ik merk als klant toch wel een enorme verbetering in vergelijking tot het Chello tijdperk. Het is vervelend dat er gevallen zijn waar het nog misgaat. In dat egval kan ik dan wel de reactie begrijpen.
 
knuffa zei:
Er is een enorm verschil qua kwaliteit van UPC of Chello velen jaren geleden. Er kan nog veel meer verbeterd worden maar ik merk als klant toch wel een enorme verbetering in vergelijking tot het Chello tijdperk. Het is vervelend dat er gevallen zijn waar het nog misgaat. In dat egval kan ik dan wel de reactie begrijpen.

*zucht* .. Hét Chello tijdperk, dat lijkt inderdaad alweer eeuwen geleden .. En weet je wat, vergeleken met toen, is het nú inderdaad een stukken beter! :6
 
Terug
Bovenaan