W
wannaswitch
Beste mensen,
Mijn eerste bericht op dit forum, dus ik val maar meteen met de deur in huis:
Al enige tijd wil ik overstappen van een veel te langzaam en duur Planet IPB abonnement, naar UPC Extreme i.c.m. Anytime Telefonie. Helaas was ik één dag te laat met opzeggen, waardoor mijn IPB abonnement automatisch met een jaar werd verlengd. Dit fenomeen is jullie waarschijnlijk al bekend.
Als ik nu zou overstappen betaal ik tot eind november/begin december een IPB abonnement die ik niet gebruik. (8*75= EUR 600). Een nogal dure grap. Ik irriteer me echter mateloos aan de snelheid van Planet, aangezien ik voor mijn werk wel eens wat thuis moet doen en hierbij verbinding moet maken met het bedrijfsnetwerk. Rond de 600 kb/sec downloadsnelheid en rond de 70 kb/sec uploadsnelheid is dan echt te langzaam.
Op UPC.nl loopt er op het moment wel een mooie actie: De eerste zes maanden voor de helft van de prijs, plus een draadloze router cadeau. Dat zou mij dus 180 euro aan abonnementsgeld schelen en 140 euro voor een draadloze router.
Ik zit nu echt te twijvelen. Aan de ene kant erger ik me verschrikkelijk aan de Planet snelheden en loopt er nu een mooie aanbieding bij UPC, maar aan de andere kant is de 'afkoopsom' voor mijn IPB abonnement op dit moment wel erg hoog. Kan ik volgens jullie beter wachten en heeft UPC wel eens vaker van dit soort aanbiedingen lopen of is het verstandig om met deze aanbieding nu al over te stappen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten,
Wannaswitch
Mijn eerste bericht op dit forum, dus ik val maar meteen met de deur in huis:
Al enige tijd wil ik overstappen van een veel te langzaam en duur Planet IPB abonnement, naar UPC Extreme i.c.m. Anytime Telefonie. Helaas was ik één dag te laat met opzeggen, waardoor mijn IPB abonnement automatisch met een jaar werd verlengd. Dit fenomeen is jullie waarschijnlijk al bekend.
Als ik nu zou overstappen betaal ik tot eind november/begin december een IPB abonnement die ik niet gebruik. (8*75= EUR 600). Een nogal dure grap. Ik irriteer me echter mateloos aan de snelheid van Planet, aangezien ik voor mijn werk wel eens wat thuis moet doen en hierbij verbinding moet maken met het bedrijfsnetwerk. Rond de 600 kb/sec downloadsnelheid en rond de 70 kb/sec uploadsnelheid is dan echt te langzaam.
Op UPC.nl loopt er op het moment wel een mooie actie: De eerste zes maanden voor de helft van de prijs, plus een draadloze router cadeau. Dat zou mij dus 180 euro aan abonnementsgeld schelen en 140 euro voor een draadloze router.
Ik zit nu echt te twijvelen. Aan de ene kant erger ik me verschrikkelijk aan de Planet snelheden en loopt er nu een mooie aanbieding bij UPC, maar aan de andere kant is de 'afkoopsom' voor mijn IPB abonnement op dit moment wel erg hoog. Kan ik volgens jullie beter wachten en heeft UPC wel eens vaker van dit soort aanbiedingen lopen of is het verstandig om met deze aanbieding nu al over te stappen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten,
Wannaswitch




