Volgens het NRC denken KPN en UPC erover om ook een HBO-kanalenpakket te gaan aanbieden, Ziggo gaat dat al doen met 3 kanalen op 9 februari voor € 14,95.
https://www.nrc.nl/nieuws/2012/01/16/its-more-than-you-imagined-belooft-hbo-nu-ook-in-nederland/
Edit:
Ook AT5 (met een korreltje zout) meldt dat HBO op de Amsterdamse kabel komt:
https://www.at5.nl/artikelen/74605/succeszender-hbo-komt-naar-amsterdam#c215948
https://www.nrc.nl/nieuws/2012/01/16/its-more-than-you-imagined-belooft-hbo-nu-ook-in-nederland/
Edit:
Ook AT5 (met een korreltje zout) meldt dat HBO op de Amsterdamse kabel komt:
https://www.at5.nl/artikelen/74605/succeszender-hbo-komt-naar-amsterdam#c215948
