• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nr onderdrukt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter duveltje
  • Startdatum Startdatum
D

duveltje

Hoi

Weet iemand of er op een of andere manier problemen zijn met het mee verzenden van je telefoonnummer.
Mijn nummer is normaal altijd zichtbaar bij anderen, maar nu ineens niet meer krijgt men te zien prive nr of nummer onderdrukt.
Upc mag dit toch niet zomaar uitzichzelf veranderen of heb ik dat mis.
Het is nu te laat op de hd te bellen dus vandaar dat ik het hier vraag :embarassed: kwam er net pas achter.
Anders morgen toch maar eens de hd bellen ::)

Grt Duveltje
 
Als jouw nummer onderdrukt is (dus getest bij meerdere mensen (bij voorkeur ook naar mobiel)), dan krijgt de telefooncentrale de opdracht om je nummer niet mee te zenden:
- permanent: op de telefooncentrale staat aangegeven dat je nummer nooit meegezonden mag worden
- eenmalig: jij geeft aan (door *31 voor het nummer dat je wil bellen) dat de telefooncentrale je nummer niet mag meezenden.

Ik zou als ik jou was contact opnemen met de HD, dan kan er naar de opties gekeken worden.
 
Mr. 97k5ixS744 zei:
Als jouw nummer onderdrukt is (dus getest bij meerdere mensen (bij voorkeur ook naar mobiel)), dan krijgt de telefooncentrale de opdracht om je nummer niet mee te zenden:
- permanent: op de telefooncentrale staat aangegeven dat je nummer nooit meegezonden mag worden
- eenmalig: jij geeft aan (door *31 voor het nummer dat je wil bellen) dat de telefooncentrale je nummer niet mag meezenden.

Ik zou als ik jou was contact opnemen met de HD, dan kan er naar de opties gekeken worden.

Ik had het ook naar mobiel getest en daar krijg ik ook nr onderdrukt dus idd morgen hd bellen wat ze veranderd hebben en waarom want ik heb er niet omgevraagd dat ze dat moesten blokkeren.
 
ik heb de hd gebeld en kreeg netjes een excuus dat er wat niet goed ging ::) en de vraag of ik maandag even weer wou bellen omdat ze nu niets konden veranderen ivm de werkzaam heden.
Dus maandag maar even weer bellen dan wil ik wel graag van ze weten waarom het ineens van hun uit veranderd is ik heb namelijk niks laten veranderen >:( ;)
 
Terug
Bovenaan