• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nou breekt mijn klomp.......

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hennyh
  • Startdatum Startdatum
H

hennyh

En ja hoor het is weer eens zover. Ik dacht ik ga over na het nieuwe snelle internet van UPC. Enwel de fiber 60 i.c.m bellen onbeperkt en HD met DVR. Dit zou betekenen een maandbedrag van 85.00 euro. Vanaf het moment dat de monteur hier is geweest om het modem te installeren en er achter kwam dat de signaalwaardes niet goed genoeg waren voor fiberpower begint het gedonder. Allereerst moest er een lijnmeting gedaan worden. Afspraak gemaakt wederom halve dag vrij, blijkt dat er drie kabelbeschadigingen aanwezig zijn in de kabel. Dus een afspraak gemaakt met de kabelmonteur. Deze man is hier geweest op 10-06-09. Na een gat gegraven te hebben en ook weer dichtgemaakt te hebben kwam hij tot de conclusie er moet een nieuwe kabel in de grond. Kan wel 6 weken duren! Vandaar dat ik misschien vanaf 2002 al problemen heb met de internetverbinding!! En diverse modems en monteurs over de vloer heb gehad?? Zeg het maar.
Nu kreeg ik gisteren de factuur online...!! En ja jullie raden het al. Alles is netjes in rekening gebracht. Ja afzonderlijk. Zonder pakketkorting e.d. Fiber Power doet het niet, de zenders op de DVR zijn niet allemaal aanwezig. Dit i.v.m. de slechte waardes die gemeten zijn. Maar wel de volle mep en meer betalen.
Nu keek ik toevallig op de pakketten die er zijn en wat zie ik dan..... ja ze zijn uitgebreid en wat nog erger is stukken goedkoper geworden. Dit is toch echt om radeloos van te worden, niet?? Morgen dus maar weer een het bekende hoe spek ik mijn kas nummer weer eens bellen. Dit is toch echt crimineel gedrag. Misschien zou hier iemand van UPC op kunnen reageren.
 
hennyh zei:
Morgen dus maar weer een het bekende hoe spek ik mijn kas nummer weer eens bellen.

hoe vervelend je situatie ook is, UPC verdient echt geen drol aan de klantenservice hoor. Ga er vanuit dat de kosten per telefoontje voor UPC op 3-4 euro minimaal uitkomen, denkende aan personeelskosten, infrastructuur, huisvesting...
 
Het gaat mij er niet om of er iemand geld aan verdient, het gaat er mij om dat het MIJ geld kost, terwijl ik er niet om gevraagd heb. Maar dit is natuurlijk niet het hoofdprobleem. Het probleem is dat ik ergens voor moet betalen wat tot nu toe niet geleverd is. En crediteren kan pas als het wel geleverd is. Hoelang gaat het nog duren voordat het werkend opgeleverd gaat worden? Ik hou mijn hart vast. Er moet een nieuwe kabel in de grond. Volgens de monteur gaat dit min. 6 weken duren eer de vergunningen van de gemeente binnen zijn. Reken maar uit 6 + 3 (bouwvakvakantie) is eind augustus.
Dus nog minimaal 2 maanden betalen voor iets dat ik niet heb gehad. Bij deze gedachte denk ik als het allemaal loopt zoals ik denk dat het loopt ik ergens eind van het jaar begin volgend jaar, na meerdere malen gebeld te hebben mijn teveel betaalde geld gecrediteerd krijg.

MVG
Henny
 
Jah dit had ik ook en afspraken maken helpt bij hun niet ookal heb je het van hun op papier staan.

https://ziggoforum.nl/topics/30416/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan