H
hennyh
En ja hoor het is weer eens zover. Ik dacht ik ga over na het nieuwe snelle internet van UPC. Enwel de fiber 60 i.c.m bellen onbeperkt en HD met DVR. Dit zou betekenen een maandbedrag van 85.00 euro. Vanaf het moment dat de monteur hier is geweest om het modem te installeren en er achter kwam dat de signaalwaardes niet goed genoeg waren voor fiberpower begint het gedonder. Allereerst moest er een lijnmeting gedaan worden. Afspraak gemaakt wederom halve dag vrij, blijkt dat er drie kabelbeschadigingen aanwezig zijn in de kabel. Dus een afspraak gemaakt met de kabelmonteur. Deze man is hier geweest op 10-06-09. Na een gat gegraven te hebben en ook weer dichtgemaakt te hebben kwam hij tot de conclusie er moet een nieuwe kabel in de grond. Kan wel 6 weken duren! Vandaar dat ik misschien vanaf 2002 al problemen heb met de internetverbinding!! En diverse modems en monteurs over de vloer heb gehad?? Zeg het maar.
Nu kreeg ik gisteren de factuur online...!! En ja jullie raden het al. Alles is netjes in rekening gebracht. Ja afzonderlijk. Zonder pakketkorting e.d. Fiber Power doet het niet, de zenders op de DVR zijn niet allemaal aanwezig. Dit i.v.m. de slechte waardes die gemeten zijn. Maar wel de volle mep en meer betalen.
Nu keek ik toevallig op de pakketten die er zijn en wat zie ik dan..... ja ze zijn uitgebreid en wat nog erger is stukken goedkoper geworden. Dit is toch echt om radeloos van te worden, niet?? Morgen dus maar weer een het bekende hoe spek ik mijn kas nummer weer eens bellen. Dit is toch echt crimineel gedrag. Misschien zou hier iemand van UPC op kunnen reageren.
Nu kreeg ik gisteren de factuur online...!! En ja jullie raden het al. Alles is netjes in rekening gebracht. Ja afzonderlijk. Zonder pakketkorting e.d. Fiber Power doet het niet, de zenders op de DVR zijn niet allemaal aanwezig. Dit i.v.m. de slechte waardes die gemeten zijn. Maar wel de volle mep en meer betalen.
Nu keek ik toevallig op de pakketten die er zijn en wat zie ik dan..... ja ze zijn uitgebreid en wat nog erger is stukken goedkoper geworden. Dit is toch echt om radeloos van te worden, niet?? Morgen dus maar weer een het bekende hoe spek ik mijn kas nummer weer eens bellen. Dit is toch echt crimineel gedrag. Misschien zou hier iemand van UPC op kunnen reageren.