• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nota maar liefs 425,00 ipv 85

  • Onderwerp starter Onderwerp starter brui2957
  • Startdatum Startdatum
B

brui2957

Bij UPC beginnen ze nu wel helemaal gek te worden.

Dit alles begint naar een wijziging in onze abbo naar hdtv.De medewerker vertelde dat we nu nog maar 85 euro zouden betalen voor al onze diensten.

Vervolgens zie ik in een rekening online een te verwachten rekening van 425 euro.Ik naar de winkel en de medewerker vertelde dat er van alles mis was in onze status.Hij heeft alles goed gezet en er een bericht over gezonden naar de juiste afdeling.Toen ik weg ging kon ik dat met een gerust hart doen.In de avond nog door UPC gebeld en ze boden 1000 maal excuus aan.

4 dagen later toch 425 euro van de rekening afgeschreven.Natuurlijk heb ik dit meteen teruggeboekt naar mijn eigen rekening en UPC een mail gezonden dat ik het juiste factuurbedrag a circa 85 euro wil voldoen.Maar zoals altijd nooit een bericht terug van deze slapende afdeling.

2 dagen later ontvang ik nu een lullig sms,je met de melding dat ik een betalingsachterstand heb.

UPC,weten jullie wat jullie kunnen,mijn r..t likken.Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie.Fout op fout maken jullie en jullie hebben nog niet eens het fatsoen om de door mij gemaakte kosten(zie andere topic) terug te betalen.

Wees een flink bedrijf en sleep me voor de rechter.Zal ik jullie eens even aanpakken met rekeningen.
Ik heb de neus een beetje vol van deze ellende,en zonde van mijn kostbare tijd.

Jan
Almere
 
Correctie vindt bij UPC altijd plaats op de eerstvolgende maandnota, schijnt niet anders te kunnen. Raar, maar waar helaas.

Leve de soort automatisering waarbij de mens een slaaf van de computer wordt, zullen we maar zeggen.
 
Ik denk dat er gewoon van die al betaalde 425 euro steeds 85 euro wordt afgehaald totdat het op is en dan krijg je weer een nota of zal er weer van je rekening worden afgeschreven... UPC zal dit niet op je rekening terugstorten. Dit verrekend men gewoon en bouw je als het ware een soort van tegoed op. Belachelijk maar goed.

Ik begrijp dat het door je is teruggeboekt. Hopelijk is de volgende nota wel correct...

Wellicht een webcare member die nog iets voor je kan betekenen?
 
Ik zal je mijn ervaring vertellen.
Bij de omzetting naar het nieuwe 3=2 pakket 2 maanden terug ging het een en ander mis,ik had ook een router bij upc gekocht en deze werd meteen in rekening gebracht hoewel ik de router niet ontvangen had.
Alles recht gezet door upc en een nieuwe router ontvangen.allemaal prima.
Blijft over de rekening die uiteindelijk een kleine 30 euro te hoog was.
Hoe is upc dit aan het oplossen?De 228 euro is immers al van de rekening af,welnu,vorige maand niets hoeven te betalen en deze maand 4,95 euro.Volgende maand zal de rekening wel weer hoger dan verwacht zijn,maar uiteindelijk zal het toch wel overeenkomen aan het eind van het jaar.

Je betaald nu dus ruim 400 euro,wat op zich wel erg vervelend is.Maar zal de komende maanden weinig tot niets betalen.Dat scheelt dan weer.
Ik heb ook nog nooit gelezen dat iemand terstond geld terug geboekt kreeg.Naar mijn weten word het altijd verrekend met volgende facturen.

Dat de verrekeningen in volgende facturen ook nog wel eens mis gaan,is wel iets om rekening mee te houden.
Succes.
 
Flow zei:
Ik zal je mijn ervaring vertellen.
Bij de omzetting naar het nieuwe 3=2 pakket 2 maanden terug ging het een en ander mis,ik had ook een router bij upc gekocht en deze werd meteen in rekening gebracht hoewel ik de router niet ontvangen had.
Alles recht gezet door upc en een nieuwe router ontvangen.allemaal prima.
Blijft over de rekening die uiteindelijk een kleine 30 euro te hoog was.
Hoe is upc dit aan het oplossen?De 228 euro is immers al van de rekening af,welnu,vorige maand niets hoeven te betalen en deze maand 4,95 euro.Volgende maand zal de rekening wel weer hoger dan verwacht zijn,maar uiteindelijk zal het toch wel overeenkomen aan het eind van het jaar.

Je betaald nu dus ruim 400 euro,wat op zich wel erg vervelend is.Maar zal de komende maanden weinig tot niets betalen.Dat scheelt dan weer.
Ik heb ook nog nooit gelezen dat iemand terstond geld terug geboekt kreeg.Naar mijn weten word het altijd verrekend met volgende facturen.

Dat de verrekeningen in volgende facturen ook nog wel eens mis gaan,is wel iets om rekening mee te houden.
Succes.

400 euro is, en blijft een hoop geld voor veel mensen, ook al wordt er een volgende maand verekend, dan nog schijnen ze niet in de gaten te hebben, dat ze op deze manier van factureren een hoop mensen in de problemen kunnen brengen. En dat er niemand iets kan veranderen in het z.g.n. geautomatiseerde process is een fabeltje, is gewoon een kwestie van willen ;)
 
Hier gaat het ook al 2 maanden verkeerd, gelukkig geen absurde bedragen, maar al 2 maanden rekenen ze € 20,00 teveel.
Die boeven rekenen op het standaard abonnements geld, waar ze mee adverteren ook ook nog eens apart de btw er boven op. Volgens mij zijn de vermelde abonnements gelden incl. btw.
 
De abonnementsbedragen op de website zijn inclusief BTW, die op je factuur exclusief. Vergelijk ze maar eens.
 
Hier gaat het al 3 maanden niet goed met de rekening.
Ik heb nooit problemen gehad, tot ik het pakket aan ging passen.

Internet, digitale tv en telefoon... Da's gewoon te veel van het goede.

Ik zit er sterk aan te denken om de automatische incasso terug te draaien naar accept giro, het is te gek voor woorden de laatste tijd.
En dan een medewerker aan de telefoon krijgen die niet kan rekenen en volhoudt dat alle correcties uitgevoerd zijn, en dat het pakket wat ik heb, meer als 90,- kost !!
60 mbit fiber, europa onbeperkt bellen, digi tv + dvr; 58,- plus 16,en nog wat, maakt totaal 74,en nog wat, en niet 112,- (juli) 124,- (augustus) 46,- (september inclusief alles correcties volgens de medewerkster die misschien niet opgelet had op de lagere school)

Ik word er zo moe van, van dat incompetent zooitje daar bij upc
 
Terug
Bovenaan