B
brui2957
Bij UPC beginnen ze nu wel helemaal gek te worden.
Dit alles begint naar een wijziging in onze abbo naar hdtv.De medewerker vertelde dat we nu nog maar 85 euro zouden betalen voor al onze diensten.
Vervolgens zie ik in een rekening online een te verwachten rekening van 425 euro.Ik naar de winkel en de medewerker vertelde dat er van alles mis was in onze status.Hij heeft alles goed gezet en er een bericht over gezonden naar de juiste afdeling.Toen ik weg ging kon ik dat met een gerust hart doen.In de avond nog door UPC gebeld en ze boden 1000 maal excuus aan.
4 dagen later toch 425 euro van de rekening afgeschreven.Natuurlijk heb ik dit meteen teruggeboekt naar mijn eigen rekening en UPC een mail gezonden dat ik het juiste factuurbedrag a circa 85 euro wil voldoen.Maar zoals altijd nooit een bericht terug van deze slapende afdeling.
2 dagen later ontvang ik nu een lullig sms,je met de melding dat ik een betalingsachterstand heb.
UPC,weten jullie wat jullie kunnen,mijn r..t likken.Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie.Fout op fout maken jullie en jullie hebben nog niet eens het fatsoen om de door mij gemaakte kosten(zie andere topic) terug te betalen.
Wees een flink bedrijf en sleep me voor de rechter.Zal ik jullie eens even aanpakken met rekeningen.
Ik heb de neus een beetje vol van deze ellende,en zonde van mijn kostbare tijd.
Jan
Almere
Dit alles begint naar een wijziging in onze abbo naar hdtv.De medewerker vertelde dat we nu nog maar 85 euro zouden betalen voor al onze diensten.
Vervolgens zie ik in een rekening online een te verwachten rekening van 425 euro.Ik naar de winkel en de medewerker vertelde dat er van alles mis was in onze status.Hij heeft alles goed gezet en er een bericht over gezonden naar de juiste afdeling.Toen ik weg ging kon ik dat met een gerust hart doen.In de avond nog door UPC gebeld en ze boden 1000 maal excuus aan.
4 dagen later toch 425 euro van de rekening afgeschreven.Natuurlijk heb ik dit meteen teruggeboekt naar mijn eigen rekening en UPC een mail gezonden dat ik het juiste factuurbedrag a circa 85 euro wil voldoen.Maar zoals altijd nooit een bericht terug van deze slapende afdeling.
2 dagen later ontvang ik nu een lullig sms,je met de melding dat ik een betalingsachterstand heb.
UPC,weten jullie wat jullie kunnen,mijn r..t likken.Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie.Fout op fout maken jullie en jullie hebben nog niet eens het fatsoen om de door mij gemaakte kosten(zie andere topic) terug te betalen.
Wees een flink bedrijf en sleep me voor de rechter.Zal ik jullie eens even aanpakken met rekeningen.
Ik heb de neus een beetje vol van deze ellende,en zonde van mijn kostbare tijd.
Jan
Almere
