H
h.langeveld
Door "systeemherstel" dat ik heb moeten toepassen, is het van fabriekswege opgezette Norton weer tevoorschijn gekomen, en F-secure (dat ik erop had gezet na Norton verwijderd te hebben) weer verdwenen. Nu wil ik F-secure er weer opzetten, maar komt in conflict met Norton en zegt dus dat ik Norton handmatig moet verwijderen, Dat lukt echter niet "" systeem kan opgegeven bestand niet vinden"" Kennelijk staat Norton ergens dus nog. Hoe verwijder ik Norton nu helemaal
?
?