• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Normen en waarden bij UPC/Chello

aadjepiraatje

Forum Gebruiker
Berichten
197
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Dit verhaal is niet uit mijn (naar beneden gerichte) duim gezogen:
Na een halfuur in de wacht te hebben gestaan bij de helpdesk krijg ik eindelijk verbinding:
>:D"Helpdesk, waarrrmee kan ik je helpen?"
:)Goedenavond, mijnheer, mijn internetverbinding is zo traag, kunt U mij helpen?
>:D"Wat is jou postcode?"
>:( Heb ik met U op school gezeten?
>:D"Wat bedoelen jij?"
:o Omdat U jij en jou tegen mij zegt.
>:D"heb jij daarr prrrobleem mee, moet je mijn baas bellen"
Tuut Tuut Tuut Tuut Tuut Tuut Tuut Tuut

Voor de goede orde: Ik heb ondertussen de leeftijd van 60 jaar bereikt. Een klacht indienen bij UPC/Chello heb ik maar niet gedaan. Ik zou niet weten bij wie en, vooral niet HOE.. :'(
 
Je mag hier geen adressen posten, jammer :'(... maar ik zal zeker een klacht indienen! Kijk maar op: https://www.speedsuite.net/speedsuite/Provider/default.asp?pi_id=8 daar staat het adres op! En veel succes!
 
Tsja, ik heb dit zelf ook meerdere malen gehad...mijn intreseert het niet zo dus ik maak d'r geen probleem van.

Maar das duidelijk weer een van de buitenlanders die nauwelijks nederlands kent en wil spreken...zitten er een paar daar bij UPC...maar geloof me, er zijn genoeg normale medewerkers die u wel met u aanspreken ;D

Ps. dit is niet racistisch bedoeld als het zo overkomt !
 
Uiteindelijk wou ik niet zozeer een klacht indienen vanwege het jij'en en jou'en van de desbetreffende medewerker, maar vanwege de manier van het beëindigen van het gesprek. Toch maar weer 3 €uro uitgegeven en er alleen maar ergernis aan overgehouden :'(
 
Ik ga nu ook bellen, als die mij ook met JE aanspreek zeg ik ook dat ik daar nie van gediend bent...kijken of het zelfde gebeurt ;D

Ik laat zo meer van me horen ;D
 
Jij weer he, alleen maar daar voor... ;D niet dat er iets mis mee is... :)
 
Alle adressen staan gewoon netjes vermeldt op de chello support pagina..
Voor vragen over de chello service en voor technische vragen kunt u het contactformulier invullen.

U kunt ook bellen naar UPC Nederland op:
0900 - 1580 (€ 0,10 / min.)
ma-vr 08:00-22:00
za-zon 10:00-22:00

Friesland/Flevoland
UPC Nederland
Customer Service
Postbus 1050
8900 CB Leeuwarden

Zuid Holland/Brabant
UPC Nederland
Customer Service
Postbus 806
2900 AV Capelle aan den IJssel.

Gelderland
UPC Nederland
Customer Service
Postbus 6603
6503 GC Nijmegen

Amsterdam e.o.
UPC Nederland
Customer Service
Postbus 80900
1005 DA Amsterdam

Dus gewoon een brief schrijven als je dat wil..
Of daar dan ook op wordt gereageerd is een 2e, dat moet je maar altijd afwachten...
 
Hij heeft me net al ge IM'd dat hij niets heeft aan deze adressen...
 
Terug
Bovenaan