aadjepiraatje
Forum Gebruiker
- Berichten
- 197
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Dit verhaal is niet uit mijn (naar beneden gerichte) duim gezogen:
Na een halfuur in de wacht te hebben gestaan bij de helpdesk krijg ik eindelijk verbinding:
"Helpdesk, waarrrmee kan ik je helpen?"
Goedenavond, mijnheer, mijn internetverbinding is zo traag, kunt U mij helpen?
"Wat is jou postcode?"
Heb ik met U op school gezeten?
"Wat bedoelen jij?"
Omdat U jij en jou tegen mij zegt.
"heb jij daarr prrrobleem mee, moet je mijn baas bellen"
Tuut Tuut Tuut Tuut Tuut Tuut Tuut Tuut
Voor de goede orde: Ik heb ondertussen de leeftijd van 60 jaar bereikt. Een klacht indienen bij UPC/Chello heb ik maar niet gedaan. Ik zou niet weten bij wie en, vooral niet HOE.. :'(
Na een halfuur in de wacht te hebben gestaan bij de helpdesk krijg ik eindelijk verbinding:







Tuut Tuut Tuut Tuut Tuut Tuut Tuut Tuut
Voor de goede orde: Ik heb ondertussen de leeftijd van 60 jaar bereikt. Een klacht indienen bij UPC/Chello heb ik maar niet gedaan. Ik zou niet weten bij wie en, vooral niet HOE.. :'(