Omdat ik zelf al meerdere weken probeer het probleem op te lossen via de telefonische helpdesk en het contactformulier duurt het aandragen van de oplossing zoals verwacht nu al weken. Van restitutie nog maar niet te spreken.
Zelf ben ik bezig met een oplossing die misschien op korte termijn mij uit dit leiden kan helpen en dat is een andere provider.
In de tussentijd ben ik er zelf achtergekomen dat het surfen soms beter gaat lopen met de proxy op aan. Ik switch (Maxthon) eenvoudig tussen chello arnhem, rotterdam amsterdam of brabant om te kijken wat dan nog wel loopt.
Via dit onderwerp ben ik op zoek naar alternatieve, creatieve oplossingen.
Misschien zijn er nog meer of betere proxy's
Ook lees ik op webwereldhttps://www.webwereld.nl/nieuws/21295.phtml dat een alternatief DNS kan helpen, iemand misschien goede DNS servers? of andere lapmiddelen?
Zelf ben ik bezig met een oplossing die misschien op korte termijn mij uit dit leiden kan helpen en dat is een andere provider.
In de tussentijd ben ik er zelf achtergekomen dat het surfen soms beter gaat lopen met de proxy op aan. Ik switch (Maxthon) eenvoudig tussen chello arnhem, rotterdam amsterdam of brabant om te kijken wat dan nog wel loopt.
Via dit onderwerp ben ik op zoek naar alternatieve, creatieve oplossingen.
Misschien zijn er nog meer of betere proxy's
Ook lees ik op webwereldhttps://www.webwereld.nl/nieuws/21295.phtml dat een alternatief DNS kan helpen, iemand misschien goede DNS servers? of andere lapmiddelen?

