• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Noise Level

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Viper9
  • Startdatum Startdatum
V

Viper9

Wat houdt noise level in in de instellingen van de router??
Moet deze waarde hoog of juist laag zijn? Geeft bij mij 70% aan.
 
J. de Boer zei:
Signaalniveau.
Ok dat kan ik begrijpen maar moet dat level juist hoog of laag zijn?? Ik vind er verder niks over in mijn router.
 
Noise (geruis/storing) is het gedeelte van het signaal dat niet bruikbaar is.
Dus: hoe minder noise, hoe beter het signaal.
 
Dank je weet je ook misschien hoe ik dat evt omlaag krijg, heb hier een noise level van 70%
 
Er zijn vele factoren die storingen veroorzaken, oa muren, (dect-) telefoons, magnetrons (ook bij de buren).
Een ander kanaal kiezen wil ook wel eens helpen.

Lees deze tut. van plankie maar es door:

https://ziggoforum.nl/topics/18372/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
thehunter zei:
Er zijn vele factoren die storingen veroorzaken, oa muren, (dect-) telefoons, magnetrons (ook bij de buren).
Een ander kanaal kiezen wil ook wel eens helpen.

Lees deze tut. van plankie maar es door:

https://ziggoforum.nl/topics/18372/
Bedankt thehunter ben er een stuk wijzer van geworden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan