V
Viper9
Wat houdt noise level in in de instellingen van de router??
Moet deze waarde hoog of juist laag zijn? Geeft bij mij 70% aan.
Moet deze waarde hoog of juist laag zijn? Geeft bij mij 70% aan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok dat kan ik begrijpen maar moet dat level juist hoog of laag zijn?? Ik vind er verder niks over in mijn router.J. de Boer zei:Signaalniveau.
Bedankt thehunter ben er een stuk wijzer van geworden.thehunter zei:Er zijn vele factoren die storingen veroorzaken, oa muren, (dect-) telefoons, magnetrons (ook bij de buren).
Een ander kanaal kiezen wil ook wel eens helpen.
Lees deze tut. van plankie maar es door:
https://ziggoforum.nl/topics/18372/