Vanmiddag heb ik bezoek gehad van een casema/Ziggo omdat ik al 4 maanden vaak een oplopende ber waarde heb en een dalend signaal (net zoals de buren). De afgelopen maanden heb ik niet hoeven betalen omdat de storing bij casema bekend was en dat ze ermee bezig zijn. Volgens Ziggo is deze inmiddels opgelost, maar helaas kan merk ik daar niks van (behalve dat ik weer moet betalen)
Vanmmiddag heeft de monteur dan ook niks kunnen vinden en heeft hij alleen een splitter (voor het modem en tv signaal) vervangen. Uiteraard kwam de storing vanmiddag gewoon weer terug. Het probleem is dat het heel moeilijk op te lossen is aangezien de storing erg onregelmatig is. Vooral Eurosport HD vertoond vrijwel de hele tijd een ber van minimaal rond de 5. Ik heb alle opties al geprobeerd:
Router verplaatst/ uitgezet
Telefoon verplaats/ uitgezet
DVD speler verplaats
Kabels en pluggen nagelopen/vervangen
TV direct op de hoofdaansluiting gezet in de meterkast
Mijns inziens heb ik alles geprobeerd. Ik zou eigenlijk ziggo moeten uitnodigen om bij mij gezellig een hele avond tv te komen kijken. Misschien dat ze dan mijn probleem onderkennen. Wellicht kan een van de kenners mij hier helpen?? Anoniem?
Vanmmiddag heeft de monteur dan ook niks kunnen vinden en heeft hij alleen een splitter (voor het modem en tv signaal) vervangen. Uiteraard kwam de storing vanmiddag gewoon weer terug. Het probleem is dat het heel moeilijk op te lossen is aangezien de storing erg onregelmatig is. Vooral Eurosport HD vertoond vrijwel de hele tijd een ber van minimaal rond de 5. Ik heb alle opties al geprobeerd:
Router verplaatst/ uitgezet
Telefoon verplaats/ uitgezet
DVD speler verplaats
Kabels en pluggen nagelopen/vervangen
TV direct op de hoofdaansluiting gezet in de meterkast
Mijns inziens heb ik alles geprobeerd. Ik zou eigenlijk ziggo moeten uitnodigen om bij mij gezellig een hele avond tv te komen kijken. Misschien dat ze dan mijn probleem onderkennen. Wellicht kan een van de kenners mij hier helpen?? Anoniem?