• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nog steeds problemen met HD-Ciscobox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter henkjan99
  • Startdatum Startdatum
H

henkjan99

Na de update die het mogelijk maakte in HD-kwaliteit te kijken via de HD-box van Cisco, is er iets raars aan de hand.

1) RTL4 HD is nog altijd slecht: blokjes. Alsof de box de hoge bitrate niet bij kan houden.
2) De box moet ik steeds resetten voordat ik kan kijken. Bij 'normaal' aanzetten blijft het beeld zwart en hoor ik wel geluid. Ook de EPG is zichtbaar. Wanneer de box wordt uitgezet en je daarna probeert de box aan te zetten, lukt dat niet. Enige optie: stroom eraf, dan er weer op.

Wie herkent deze problemen ook? Ligt het aan mijn box of toch groter probleem?
 
:-\ :-\,, hallo Henk,,,bij mijn mediabox ( zwart dunne cisco) ,sinds vorige week ,, er zijn geen HD signal naar tv op het moment tv aangezet ,,dus komt alleen melding op het scherm die zgt zo '''er si incomptible utigang gevonden en dan weg ,,komt weer dat melding daarna weer weg ,beeld geen spraak van ,,dus tv uitzetten en weer aanzetten tot de derde keer pas komt de beeld van HD zender discovery waar ik had voor bestemd gekozen.

UPC helpdesk die heb duizend smoesje vanaf kabel is de problem tot afstandbediening die moet met sticker te voorzien om te kunnen komuniceren met mediabox. Dus heben ze sticker gestuurd en had ik er opgeplakt die werkt geen meter, de problem nog steed ,,,dus moet ik mee leven met die handelingen tv aanzeten drie keer aan en uit pas komt het beeld.
Dat was het ,,wij zijn de dupe van technic van upc.

daaag
 
Terug
Bovenaan