H
henkjan99
Na de update die het mogelijk maakte in HD-kwaliteit te kijken via de HD-box van Cisco, is er iets raars aan de hand.
1) RTL4 HD is nog altijd slecht: blokjes. Alsof de box de hoge bitrate niet bij kan houden.
2) De box moet ik steeds resetten voordat ik kan kijken. Bij 'normaal' aanzetten blijft het beeld zwart en hoor ik wel geluid. Ook de EPG is zichtbaar. Wanneer de box wordt uitgezet en je daarna probeert de box aan te zetten, lukt dat niet. Enige optie: stroom eraf, dan er weer op.
Wie herkent deze problemen ook? Ligt het aan mijn box of toch groter probleem?
1) RTL4 HD is nog altijd slecht: blokjes. Alsof de box de hoge bitrate niet bij kan houden.
2) De box moet ik steeds resetten voordat ik kan kijken. Bij 'normaal' aanzetten blijft het beeld zwart en hoor ik wel geluid. Ook de EPG is zichtbaar. Wanneer de box wordt uitgezet en je daarna probeert de box aan te zetten, lukt dat niet. Enige optie: stroom eraf, dan er weer op.
Wie herkent deze problemen ook? Ligt het aan mijn box of toch groter probleem?