D
dora55
Na het aanzetten van de horizonbox gaat het beeld nog steeds na enkele minuten een paar seconden op zwart beeld. Best irritant, vooral als je naar het nieuws kijkt en dan net de belangrijkste woorden mist.
Kan hier wat aan gedaan worden?
Kan hier wat aan gedaan worden?
