D
dora55
Nog steeds na het opstarten van de horizonbox duurt het best lang voordat alles goed communiceert tussen de box en de televisie. Vlak na het aanzetten gaat het beeld enkele seconden op zwart en dat is heel irritant. Ook heb ik de laatste tijd weer last van zwart beeld tussendoor. Dan staat er links boven: buiten bereik. En daarna groen-roze beeld. Ik dacht dat alle problemen al opgelost waren, maar nee hoor. 
Ik heb hem op de beeldinstellingen op RGB ingesteld, maar nu heb ik het op YCbCr-4:4:4
Zijn er mensen die deze problemen ook nog ervaren met de box?

Ik heb hem op de beeldinstellingen op RGB ingesteld, maar nu heb ik het op YCbCr-4:4:4
Zijn er mensen die deze problemen ook nog ervaren met de box?
.