P
pinakken
Geachte mede forum leden,
Wij zijn altijd al klant van Ziggo geweest.
Een maand of 6 geleden zijn wij overstapt naar ziggo alles in 1.
Hierbij hebben we gebruik gemaakt van de HD-Recorder actie van 99 euro.
Bij deze recorder hebben we ook een nieuwe smartcard gekregen.
Toen ik TV ging kijken zag ik dat ik alle zenders had, maar dat heeft iedereen geloof ik altijd 2 weken.
Nu zijn we 6 maanden verder en heb ik nog steeds alle zenders....
Ik heb de factuur nagekeken en ik betaal hier niet voor..
Hoe is dit mogelijk?
Groet en alvast bedankt
Wij zijn altijd al klant van Ziggo geweest.
Een maand of 6 geleden zijn wij overstapt naar ziggo alles in 1.
Hierbij hebben we gebruik gemaakt van de HD-Recorder actie van 99 euro.
Bij deze recorder hebben we ook een nieuwe smartcard gekregen.
Toen ik TV ging kijken zag ik dat ik alle zenders had, maar dat heeft iedereen geloof ik altijd 2 weken.
Nu zijn we 6 maanden verder en heb ik nog steeds alle zenders....
Ik heb de factuur nagekeken en ik betaal hier niet voor..
Hoe is dit mogelijk?
Groet en alvast bedankt
, Overigens nog steeds alle zenders