Hi,
Sinds 2 weken krijg ik regelmatig een melding dat verbinding met internet gesloten is.
In deze corona-tijd werk ik thuis en heb normaal geen enkel probleem met internet.
Dit probleem doet zich (zoals ik ervaar) alleen voor als ik een film kijk van mijn NAS-disk of via mijn appleTV een film op Netflix kijk. Na 1.5 tot 2 uur film wordt de verbinding met internet gesloten.
De netwerkhistorie laat zien: No Ranging Response received - T3 time-out
De NAS-disk is bedraad aangesloten op de connect box. De connect box is bedraad aangesloten op een 'extra wifi punt Ziggo'. Mijn TV en de appleTV zijn op hun beurt weer bedraad aangesloten op het extra wifi punt.
Any ideas?
In de bijlagen heb ik screenshots bijgevoegd van de netwerkstatus.
Alvast bedankt.
Frank
Sinds 2 weken krijg ik regelmatig een melding dat verbinding met internet gesloten is.
In deze corona-tijd werk ik thuis en heb normaal geen enkel probleem met internet.
Dit probleem doet zich (zoals ik ervaar) alleen voor als ik een film kijk van mijn NAS-disk of via mijn appleTV een film op Netflix kijk. Na 1.5 tot 2 uur film wordt de verbinding met internet gesloten.
De netwerkhistorie laat zien: No Ranging Response received - T3 time-out
De NAS-disk is bedraad aangesloten op de connect box. De connect box is bedraad aangesloten op een 'extra wifi punt Ziggo'. Mijn TV en de appleTV zijn op hun beurt weer bedraad aangesloten op het extra wifi punt.
Any ideas?
In de bijlagen heb ik screenshots bijgevoegd van de netwerkstatus.
Alvast bedankt.
Frank
Bijlagen
-
Schermafdruk 2020-04-16 10.56.18.png334,1 KB · Weergaven: 716
-
Schermafdruk 2020-04-16 10.56.34.png427,4 KB · Weergaven: 614
-
Schermafdruk 2020-04-16 10.56.40.png305,3 KB · Weergaven: 613
-
Schermafdruk 2020-04-16 10.56.49.png399 KB · Weergaven: 607
-
Schermafdruk 2020-04-16 10.57.04.png326,7 KB · Weergaven: 611
-
Schermafdruk 2020-04-16 10.57.17.png462,3 KB · Weergaven: 571