NLZIET vanaf iPad naar de tv streamen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rcs
  • Startdatum Startdatum

rcs

Berichten
2.376
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Youtube en Netflix kan ik zo vanaf mijn ipad6 naar mijn tv streamen maar met nlziet lukt me dat niet,
dus wat doe ik fout, de nlziet app staat wel op het smartgedeelte van mijn lg tv.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik vindt het allemaal vrij onduidelijk hoor maar dat kan ook aan mij liggen,
mijn hersencellen worden wat minder denk ik, 70 plus.
 
Je geeft aan dat de NLziet ook op je LG TV staat. Wanneer je inlogt met je NLziet account op de LG dan hoef je toch ook niet te streamen vanaf de iPad naar de TV.

Op de LG de NLziet app selecteren en je moet kunnen kijken. Uiteraard heb je wel een geldig abonnement voor NLziet nodig.
 
Kijk je liever vanaf de bank naar jouw grote scherm? Geen probleem! De NLZIET Smart tv app beschikbaar op diverse merken Smart tv’s. Ook kan je de NLZIET app nu gebruiken op je Apple TV, Android TV en PlayStation 4. Maak je gebruik van Google Chromecast? Onze mobiele apps hebben Chromecast-ondersteuning. Je kunt natuurlijk ook jouw laptop aansluiten met een HDMI-kabel en op deze manier NLziet kijken op het grote scherm. Bron
 
ok, dank allen, wat is dan airplay?
met youtube en netflix gaat het wel, kan alles dan bedienen via de ipad.
 
@Bozz: heb je dan ook ongeldige NLziet abo's die werken? Haha, nee ik verbaas me een beetje aan het overbodige karakter van je opmerking, sinds wanneer werken gekraakte verbindingen/accounts?
 
LG-televisies uit 2019 of nieuwer bieden al ondersteuning voor AirPlay 2 en HomeKit. AirPlay 2 is een techniek van Apple om video's, audio en andere media vanaf een Apple-apparaat te streamen naar ondersteunde devices, waaronder televisies.
dit gevonden, helaas mijn tv is te oud dus laat ik het maar zo.
 
@Bozz: heb je dan ook ongeldige NLziet abo's die werken? Haha, nee ik verbaas me een beetje aan het overbodige karakter van je opmerking, sinds wanneer werken gekraakte verbindingen/accounts?
Mijn nederige excuses, het woord geldig was inderdaad overbodig.
 
Terug
Bovenaan