• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nl 3 ,Vanavond 3Doc over iPod,iPhone en iPad 20:15

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jor
  • Startdatum Startdatum
De titel dekte de lading van het programma helemaal niet.
Ging eigenlijk hoofdzeleijk over het gebruik van sociale media (twitter, facebook etc.).
Stomvervelende docu. Je hebt niets gemist.
 
Terug
Bovenaan