R
rondol1
Sinds een aardig tijdje worden we bij het kijken naar NL 1, 2 en 3 geplaagd door een irritante mannenstem die alle teksten in het nederlands meepraat. Ondertiteling voor slechtzienden denk ik. Op m'n Samsung D6300 met "gewoon" DVB-C probeer ik telkens die stem uit te zetten maar dat lukt maar tijdelijk. De voorkeur voor audiobeschrijving staat op Nederlands, maar het UPC signaal geeft kennelijk Undefined door.
Mijn vraag: kent iemand dit euvel en weet iemand een oplossing om dit permanent te verhelpen?
Mijn vraag: kent iemand dit euvel en weet iemand een oplossing om dit permanent te verhelpen?