• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nintendo WiFi Connection

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Brax
  • Startdatum Startdatum
B

Brax

Hey mensen,

Nintendo's online netwerk is nu eindelijk van start gegaan met Mario Kart DS en Tony Hawk American Sk8land. Ik heb beide games en moet zeggen dat het online allemaal heerlijk vloeiend loopt.

Hoe zijn jullie ervaringen met dit netwerk tot nu toe? Naar mijn idee heeft xbox live er nu toch wel even een zware concurent bij als het om stabiliteit gaat.
 
Ik weet het niet, Nintendo heeft met zijn laatste spelconsole toch flink verlies gemaakt en doet het niet echt geweldig.
Maar ook over de XBOX kan ik geen lof uitspreken.

Ik denk dat de XBOX voorlopig aan kop blijft. Maar als Sony met de ps3 komt en online gamen dan denk ik dat hun het zowiezo gaan winnen.

Ben trouwens best wel benieuwd naar dat online game gedoe van Nintendo. Zijn er websites van?
 
Terug
Bovenaan