• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nintendo DS

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Brax
  • Startdatum Startdatum
B

Brax

In November komt de Nintendo DS uit in Amerika. Jullie zullen er vast al over gehoord hebben. Nu wil ik deze gaan importeren. Maar nu vraag ik mij af, aangezien de DS ook online games gaat krijgen, of deze ook via chello gewoon online gespeelt kunnen worden :o

Iemand die hier meer over weet?
 
Als het een gewone standaard netwerkverbindig met dhcp is zal er altijd wel een mogelijkheid zijn om hem via chello aan te sluiten.

Ik denk alleen dat nintendo je nog niet toe zal laten. Die zullen toch ook wel zoiets van een live service gaan bieden. en of die dan ook al in europa gaat werken is onzeker. (lees als ze slim zijn niet in europa zijn de consoles over het algemeen duurder als in de states.)

Hoe lang het gaat duren voordat er een MODchip of iets dergelijks voor de DS uitkomt is ook nog niet bekend lijkt me. Ofterwijl je moet al je spellen ook uit amerika laten komen. Dit zal in het begin logisch zijn. Maar als ze hier ook vollop in de winkels liggen lastig.
 
Oke bedankt! :)

Trouwens, de Nintendo DS gaat $150 dollar kosten :) Zeg het maar even ter informatie :P Het gebruikt WiFi dus zou perfect moeten werken ^_^.
 
Terug
Bovenaan