• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

niks doet het meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nicore
  • Startdatum Startdatum
N

nicore

Hoi allemaal,
Ten eerste, ik heb absoluut geen verstand van computers/modems ;)
Het volgende; afgelopen donderdag is vanwege werkzaamheden de hele dag de stroom van mijn UPC modem geweest, een ARRIS.
Ik gebruik telefonie, digi. tv en internet van UPC.
Maar nu doet helemaal niets het meer. Contact gehad met de hulplijn en de stroom eraf moeten halen, dit werkte ook niet. Gisteren opeens de halve dag wél internet/telefoon, tot het kastje van de digi tv verplaatst werd, toen deed niets het meer. Lijkt me dus niet aan kabels te liggen, al is de kabel van telefonie wel beschadigd.
Nu branden constant de eerste twee lampjes, het derde lampje knippert.
Wie kan mij helpen??
Thanks!!
 
4142
Wat doe je aan netblokstoring dan?
De werkzaamheden waren trouwens niet van UPC, maar werkzaamheden aan het kozijn van de woonkamer...
 
upc bellen en erbij vragen hoeveel modems uit je wijk ofline zijn hier moet een monteur de wijk in de wijk kast nakijken zelfde probleem eerste 2 branden 3e knippert
 
2034TZ Haarlem totaal niets meer tot 2min terug, weer dtv/analoog/inet/tel,(inet alleen nog retetraag)
 
voor de topic starter: je gaf aan werkzaamheden bij het kozijn. misschien is de kabel geraakt. Dus kabels daar nakijken, Zijn die beschadigd dan repareren. kabels en conectoren zijn nogal van invloed op de kwaliteit. Testen: Als je normaal analoog beeld hebt, kijken of de upc-box in bedrijf komt. kwaliteit kan je testen op het testkanaal 999. Dan modem van de stroom, halve minuut wachten en stroom erop. meestal na 1 minuut komt deze online. veel sucses
 
Hoi,
Bedankt voor jullie antwoorden.
De UPC box komt heel even in bedrijf en slaat dan na tien sec. vast.
Misschien idd toch de kabels? Al is er geen kabel voor het internet beschadigd...
Kan netblokstoring zo in ene ontstaan dan?
 
is het nu de modem of de media box ????
we hadden het eerst over de modem
 
Terug
Bovenaan