• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuwsgroepen ziggo werken niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter barca1505
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

barca1505

Goedemiddag,

Ik probeer gebruik te maken van Ziggo nieuws groepen, maar het werkt niet.
ik krijg ook geen foutmelding.
ik heb wel een nieuwe wachtwoord aangemaakt.
Kan het daarmee te maken hebben?
 
Je moet het wachtwoord van je Ziggo mailadres gebruiken en ook inloggen met dat Ziggo mailadres + wachtwoord. Bij mij gaat het met Mesnews als newscliënt uitstekend, maar wel ik gebruik meestal news.eternal-september.org als server. Dar moet je zelf een aparte gratis account aanmaken.
 
ik gebruik inderdaad mijn hoof email adres en het wachtwoord heb ik opnieuw aangemaakt omdat ik de oude niet meer wist.
ik kan ook gewoon inloggen in spotnet,maar krijg geen spots te zien alleen van 300 dagen geleden.
 
ik maak gebruik van spotnet
news.ziggo.nl
e-mailadres eindigt op @ziggo.nl
verbinding 4
poort 119

iemand nog tips?
 
Maar wat werkt er niet, wat is de foutmelding die je krijgt ?
Zie je een melding van de newsserver of zit het probleem in je configuratie ?
Kun je wel mail ophalen met die inlog gegevens ?
Heb je al geprobeerd met andere mailaccounts van je ?

Zonder meer info kunnen we wel wat roepen, maar meer niet.
 
Het enige wat ik kan roepen is dat news.ziggo.nl het hier prima doet. Dus het ligt niet aan die server. Als je Kapersky gebruikt moet je eens NNTP scanning uitzetten.
 
Spotnet werkt inderdaad niet meer.
je moet overgaan op spotlite en dat werkt prima.
alleen niet te veel downloaden anders wordt je snelheid verlaagd en krijg je mail wanneer je bijna aan je taks zit, weet alleen niet wat je maximaal mag downloaden per maand!!!
 
Spotnet werkt inderdaad niet meer.
je moet overgaan op spotlite en dat werkt prima.
alleen niet te veel downloaden anders wordt je snelheid verlaagd en krijg je mail wanneer je bijna aan je taks zit, weet alleen niet wat je maximaal mag downloaden per maand!!!

Spotnet werkt wel met dezelfde inlog gegevens als van lite.
Snelheid bij veel downloaden, nooit last gehad met verlaging en de limiet die je mag downloaden ligt aan je abbo. Zie nieuwsgroepen info en onder tab Specificaties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan