T
Tukker Terreur
Beste Ziggo gebruikers,
Ik was tot nu oe zeer tevreden met de newnews server van @home. Nu merk ik sinds een tijdje dat de grote nieuwsgroepen, leeg lopen, en er geen headers meer op te halen zijn. De wat kleinere gropen geven geen probleem.
Wat is er aan de hand.
Ik was tot nu oe zeer tevreden met de newnews server van @home. Nu merk ik sinds een tijdje dat de grote nieuwsgroepen, leeg lopen, en er geen headers meer op te halen zijn. De wat kleinere gropen geven geen probleem.
Wat is er aan de hand.
. Oldskool is niet altijd verkeerd