Nieuwsbrieven Chello

M

MR-PD

In reactie op uw bericht:

Ik wil weer graag de nieuwsbrieven ed. van chello ontvangen. Ik heb mij nooit afgemeld hiervoor maar toch krijg ik al maanden geen mail meer van jullie.


Informeren wij u graag als volgt:

De Nieuwsbrief kunt u aanvragen op onze www.chello.nl site



Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

U kunt geen reply geven op dit bericht. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. Surf naar https://www.upc.nl


Wie kan me vertellen waar ik deze optie kan vinden?
 
Mijn poging deze optie op https://www.chello.nl te vinden liep op niets uit. Ik heb dus even in een nieuwsbrief gekeken naar een optie om je aan te melden.
Ik vond daar een link en nu is bij mij het versturen van de nieuwsbrief ook uitgeschakeld en dat zonder een mogelijkheid het weer in te schakelen. Ik kan dus ook gaan mailen en hopen dat ze dan wel een werkende link geven.
 
Als je op www.chello.nl op de link abbonementen klikt zie je rechts een vak staan met Beschikbaarheid.
onderaan is er een vakje dat je kan aan vinken "Ja, houd mij op de hoogte van chello diensten." zouden ze dat niet bedoelen met de chello nieuwsbrief.
 
Dat zouden ze inderdaad kunnen bedoelen.
Ik had intussen al een email gestuurd en wacht even op de uitslag voor ik dat probeer.
Onderaan dat contactformulier kun je trouwens aanvinken om op de hoogte te worden gehouden van UPC nieuws. Dat zou het ook kunnen zijn.
Het is allemaal weer zo lekker duidelijk  :-\
 
Geachte heer xxxx,

In reactie op uw bericht:


Iemand op ons forum had u gevraagd waarom hij geen nieuwsbrieven ontving. Door u werd als antwoord gegeven dat hij dit kon instellen op https://chello.nl.
In een poging hem te helpen heb ik daar gezocht, maar deze optie is niet te vinden.
Vervolgens heb ik een nieuwsbrief van mijzelf geopend om te kijken of daar iets stond.
Daar stond idd een link om je af te melden. Ik heb deze aangeklikt met de verwachting op een site komen waar de optie wel/geen nieuwsbrief aanwezig was.
Fout dus. Ik ben nu afgemeld voor de nieuwsbrief zonder mogelijkheid dit weer in te schakelen.

Kunt u dit voor mij weer in orde maken, of anders een volledige link te geven naar een pagina waar ik dit zelf kan doen.

M.vr.gr.
xxx


Informeren wij u graag als volgt:

Iedere klant krijgt automatisch de nieuwsbrief van chello.
Als u deze niet ontvangt dient u uw instellingen na te kijken.


Met vriendelijke groet,

UPC Nederland


Wat moet je nu met zo'n antwoord ?
Ze hebben dus duidelijk niet gelezen wat ik geschreven heb.
Hoezo mijn instellingen? Welke dan?
Dat noemt zich helpdesk. :P
 
Mja, lekker duidelijk. En als je nu vraagt waar je je instellingen kan bekijken/wijzigen dan vertellen ze
gewoon doodleuk dat je dat op www.chello.nl moet doen.

Stelletje lutsers zijn het daar op die hulpdesk.
 
MR-PD zei:
Mja, lekker duidelijk. En als je nu vraagt waar je je instellingen kan bekijken/wijzigen dan vertellen ze
gewoon doodleuk dat je dat op www.chello.nl moet doen.

Stelletje lutsers zijn het daar op die hulpdesk.

Troost je maar, ik heb nog NOOIT een nieuwsbrief van chello gehad
en wat betreft het beantwoorden van brieven etc. het is allemaal
hol-en leeghoofdig, om de hete brij heendraaien en krenten uit de pap pikken( chello bijna 3 jaar) alleen als je dreigt met opzeggen, NLIP of niet betalen dan krijg je ineens iemand die je opbelt voor een regeling

no brain there to gain not even in there "mainframe"

hee dat rijmt
 
Er zijn hier toch ook een aantal helpdesk medewerkers actief aanwezig??
Die kunnen, neem ik aan, wel vertellen hoe je precies dit probleem moet oplossen.

Of ze kunnen bij je gevevens, in het UPC-systeem, het vinkje bij nieuwsbrieven aanklikken.

Of ga ik nu te kort door de bocht?
 
Is het misschien niets om op het foroum/webpage een mirror te maken vaan de nieuws brieven?

Nieuwsbrieven krijg ik zelf ook de ene keer wel of niet...of dagen na anderen.
Nou staat er normaal niets boeiends in..
Maar altijd makkelijk.
 
Terug
Bovenaan