• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

[Nieuws] TNO voorziet enorme groei capaciteit kabelnetten.

Berichten
16.432
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Onderzoeksbureau TNO heeft onderzocht wat de technische mogelijkheden zijn om de capaciteit van traditionele kabeltv netwerken te vergroten. Het blijkt dat die mogelijkheden enorm zijn.

Lees Hele Artikel op Totaaltv.nl
bron: totaaltv
https://www.totaaltv.nl/nieuws/10687/TNO_voorziet_enorme_groei_capaciteit_kabelnetten.html
 
Ik ben benieuwd of er gekeken is of de investering die voor deze veranderingen nodig zijn afdoende zijn om niet over te stappen op glasvezel.

Ik denk best dat door nieuwe technieken de Coax ook nog lang niet aan de max zit, echter ligt de kabel in heel veel wijken/gemeentes al 30 a 40 jaar. Dit gaat ook steeds meer onderhoud eisen.
 
Goed gelezen he? NL Kabel heeft dit onderzoek laten uitvoeren. NL kabel vertegenwoordig niet alleen UPC.
 
Men wil gewoon overal het negatieve in zien. In plaats daarvan kan men ook eens de positieve kant bekijken bij zo'n bericht. Ach ja... ik haal mijn azijn wel bij de supermarkt.
 
Wat is de positieve kant van het door jou doorgelinkt bericht?
Worden de abonnementen goedkoper?
Gaat de up en downloadsnelheid acuut gratis en onbeperkt omhoog?
Is het televisieaanbod uitgebreid zonder bijkomende kosten?
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar je betaalt "stiekum" per maand meer voor televisie/internet/bellen dan je ooit voor een afbetaling van een nieuwe personenauto over zou hebben.
 
Waar zie jij een door mij gelinkt artikel? ???
Zoals ik al zei, ik haal mijn azijn wel in de supermarkt.
Snap niet dat bepaalde mensen met zoveel klachten nog bij UPC zitten.
Je kan dan nog beter ADSL hebben. Veel minder snel, maar nog stabieler. Toch? ^-^
 
Heeft niets met upc temaken ikwilsnelinternet gaat over het algemeen dat rek dus nog niet uit de kabel is, dus laat aub het upc gebash achterwegen, heeft namelijk niets meetemaken.
 
ikwilsnelinternet zei:
Geniaal!
niets te maken met upc?
Vanwaar dan jouw topicstart?>??

Nee niets met alleen upc temaken, maar in algemeen, maar jij leest niet verder dan UPC, of hoort alleen maar UPC en de bash kraan gaat open.

is algemeen iets en dus niet alleen en puur upc, maarja dat wil jij niet echt snappen zo lijkt.

Om het nog makkelijker voor je temake GAAT OVER ALGEMENE COAX KABEL.
 
Terug
Bovenaan