• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuws over Horizon TV (ontvangen via de mail)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Beste <knip>,

Bij UPC geloven we dat telefonie, internet en televisie altijd beter kunnen. Daarom werken we continu aan het vernieuwen en verbeteren van ons netwerk en onze diensten. Zodat u de kwaliteit en beleving krijgt die u verdient. Onderzoek onder onze klanten heeft naar voren gebracht dat een aantal klanten de snelheid van de Horizon Mediabox en het gebruiksgemak van het menu en de afstandsbediening voor verbetering vatbaar vindt.
Uw reacties nemen we zeer serieus. In juli introduceren we daarom een nieuwe afstandsbediening en staat een software-update voor Horizon TV gepland. Tezamen zullen de software-update en de nieuwe afstandsbediening zorgen voor een verbeterde televisie-ervaring en dus meer kijkplezier!

Wat kunt u verwachten?
Verhoogde snelheid van het Horizon-bedieningsmenu: sneller naar en door het menu.
Sterk verbeterde menustructuur: met minder klikken eerder vinden wat u zoekt.
Uitgebreidere programma-informatie: terwijl u zapt meer informatie over programma’s.
Een nieuwe, geavanceerde afstandsbediening: direct naar veelgebruikte functies zoals de tv-gids en on demand.

Hoe werkt het?
U hoeft zelf niets te doen. De software-update wordt automatisch gedownload op uw Horizon Mediabox. En de nieuwe afstandsbediening krijgt u gratis per post toegestuurd. In de loop van juni/juli zullen we u hier verder over informeren.
 
Dus ondertussen is de volgende update al in Juni ;)
Dat verklaard wellicht waarom de ''promotie'' is verlengd tot juni 2013.
 
Je hebt helemaal gelijk michieldejong!

Ik had onderstaande regel gelezen maar dit gaat natuurlijk over het informeren!

Dave670 zei:
In de loop van juni/juli zullen we u hier verder over informeren.
 
Iemand ook idee welke ab er geleverd word? of is het gewoon zelfde die op meerdere plaatjes staat, 1 kant keyboard andere kant wat anders.
 
Ik heb nog een toetsenbordje van upc, helaas kan ik er niks meer mee, en krijg me geld niet terug. Moest er toch voor betalen.
 
Dave670 zei:
Dus ondertussen is de volgende update al in Juni ;)
Dat verklaard wellicht waarom de ''promotie'' is verlengd tot juni 2013.
Heeft daar niets mee te maken, bij mij is de "promotie" verlengd tot mei 2013.
2 maanden extra terwijl ik eerste 3 maanden last van Horizon box had, moest zelfs keer analoog kijken omdat UPC eerst via monteur moest aanwijzen dat de HDD inderdaad defect was.
 
roymeer zei:
Ik heb nog een toetsenbordje van upc, helaas kan ik er niks meer mee, en krijg me geld niet terug. Moest er toch voor betalen.

toetsenbordje zit aan de achterkant van de nieuwe afstandbediening
 
Devil-Strike.net zei:
Iemand ook idee welke ab er geleverd word? of is het gewoon zelfde die op meerdere plaatjes staat, 1 kant keyboard andere kant wat anders.
Ik neem aan dat het diegene is die UPC ons in februari heeft getoond, zie het verslag van die meeting. Die is duidelijk anders dan de foto's die rond gaan.
 
Heb je een foto van die gene die jullie getoond is?

Als het die met het toetsenbordje is vraag me serieus af of het wel een vooruit gang is..Bovendien stond er in een nieuwsbrief een directe knop om de opnames en demand te gaan.. Die met het toetsenbordje heeft dat niet toch?
 
Terug
Bovenaan